Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:58:10 GMT

جزئیات‌دریافت‌کارت‌شرکت درآزمون‌قضاوت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۸۳۴

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء سال ۹۷ را اعلام کرد. ناطقان: به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«کارت‌ شرکت در آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۷/۰۷/۲۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.»
به گزارش ایسنا، آزمون قضاوت امسال روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: کارت شرکت ، آزمون قضاوت ، قوه قضاییه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارت شرکت آزمون قضاوت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین انجام می‌شود.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳