Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب به شما اطلاعاتی درباره تولید شاسی‌بلند DBX آستون مارتین در سال ۲۰۱۹ می‌دهیم، خودرویی که اواخر سال آینده به بازار خواهد آمد.

      این خودرو در کارخانه‌ی جدید آستون مارتین در ولز تولید خواهد شد. آستون مارتین اعلام کرد تولید اولین خودروی شاسی‌بلندش را اواخر سال آینده در کارخانه‌ی تازه تأسیسش در جنوب ولز آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هیئت‌مدیره‌ی شرکت اخیراً اولین جلسه‌شان را در محل کارخانه‌ی جدید که پیش‌ازاین متعلق به آشیانه‌های متعلق به وزارت دفاع بوده است برگزار کردند. تبدیل این آشیانه‌ها به کارخانه آغازشده و تا زمان شروع تولید شاسی‌بلند جدید در ۲۰۱۹ به اتمام می‌رسد.   کارخانه‌ی جدید ۷۵۰ شغل ایجاد می‌کند که ۱۵۰ نفرشان هم استخدام‌شده‌اند. دکتر اندی پالمر مدیرعامل و مدیر اجرایی آستون مارتین درباره‌ی خط تولید جدید ابراز داشت: «ما از پیشرفت تأسیسات ولز بسیار راضی هستیم. گروه در پیشبرد کار‌ها فوق‌العاده عمل کرده و من مفتخرم که اولین جلسه‌ی هیئت‌مدیره را در آنجا برگزار می‌کنیم. ولز تاریخ طولانی در مهندسی دارد و هیئت‌مدیره از اینکه ولز چنین نقش مهمی در توسعه‌ی آستون مارتین ایفا می‌کند خشنود است.»   وزیر اقتصاد و حمل‌ونقل ولز هم اظهار داشت: «از اینکه می‌بینم شراکت ما با آستون مارتین در منطقه‌ی تجاری سنت آتان نتیجه‌بخش بوده است بسیار خوشحالم. پیشرفت‌هایی که تا امروز رخ‌داده تا تحقق کامل اهداف رشد شرکت ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از تکمیل می‌تواند مشاغل مهارتی و فرصت‌های کاری در سطح جهانی در صنعت خودروسازی برای نسل‌های آینده ایجاد کند. امیدوارم آستون مارتین در فاز بعدی توسعه‌شان هم موفق باشند.»   بر اساس گزارش‌ها شاسی‌بلند جدید آستون مارتین «وارکای» نامیده خواهد شد، واژه‌ای رومی به معنای «هر جا» که برای یک خودروی شاسی بند کاملاً مناسب است.   خودروی جدید با یک سری از امکانات قدرتمند خواهد آمد ازجمله موتور هشت سیلندر و ۱۲ سیلندر AMG مرسدس و یک سیستم هیبریدی که اخیراً در کوپه‌ی ۴ درب AMG GT رونمایی شد. به نظر می‌رسد کانسپت پیشرانه‌ی کاملاً الکترونیکی DBX ۲۰۱۵ در شاسی‌بلند جدید کنار گذاشته‌شده است.   منبع: فردا       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید