Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیریان   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    با اشاره به اینکه امسال نیز افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین را داریم گفت: تمام محورهای مواصلاتی  که در تردد زوار اربعین  هستند زیر پوشش نیروهای هلال احمر قرار دارد.

وی گفت: 23 پایگاه ثابت و موقت بین شهری و 15 پایگاه شهری  امداد رسانی به زائران اربعین و اسکان اضطراری  انجام می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیریان گفت: 40 دستگاه آمبولانس  30 دستگاه خودرو کمک دار و  یک دستگاه خودرو ارتباطات  و یک فروند بالگرد هوایی هلال احمر کار امداد رسانی به  زائران اربعین را انجام می دهند.

 

ایام اربعین که از راه میرسد حال و هوای کرمانشاه عوض می شود

 

 وی گفت: ایام اربعین که از راه میرسد حال و هوای کرمانشاه عوض می شود . وقتی صدای قدم ها ، صدای سایش کفش ها بر سینه جاده ها را میشنوی با خودت زمزمه می کنی :
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست ...

 امیریان با بیان اینکه  وقتی یک بار در میهمانی پیاده روی اربعین حاضر شوی دیگر برایت سخت می شود که سالهای بعد نباشی گفت:وقتی ما به عنوان جمعیت هلال احمر استان با خیل عظیم زائران حسینی (ع) همراه می شویم که با پای پیاده به کربلا حرکت می کنند صحنه بی بدیل جاذبه بی انتهای حسین را به چشم می بینیم ، آنجاست که با تمام توان و پتانسیل خود همواره در صف اول خدمت رسانی حاضر می شویم چون معتقدیم خدمت به زائران اباعبدلله (ع) عبادت است .
 


انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه