Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر سامع در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم با اشاره به لزوم تدوین نقشه راه برای اسکان اضطراری مردم در شهر قم، اظهار کرد: باید نقشه راهی در این خصوص تدوین شود.

وی افزود: تعدادی از بوستان‌های شهر قم با رویکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل احداث شدند، در این بوستان‌ها سکوها و زیرساخت‌هایی همچون سرویس بهداشتی وجود دارد، البته به برق اضطراری در بوستان‌های قم نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: هم اکنون امکان اسکان اضطراری ۱۷ درصد از شهروندان شهر در بوستان‌ها و پارک‌ها وجود دارد که در افق ۱۴۰۴ هدفمان رسیدن به اسکان ۳۰ درصد از جمعیت خانوارهای قم در هنگام بحران در این اماکن است، در این راستا باید بوستان‌ها و پارک‌ها را در مناطق مختلف شهر قم به خصوص منطقه یک توسعه دهیم.

سامع افزود: هم اکنون دو هزار و ۲۴ سکو برای اسکان اضطراری در بوستان‌های شهر قم وجود دارد که در افق ۱۴۰۴ به ۳۵۷۳ سکو می‌رسد، البته امکان اسکان اضطراری در زمین‌های خالی و ورزشگاه‌ها نیز وجود دارد، در خوشبیانه‌ترین حالت امکان اسکان اضطراری ۶۲ درصد از شهروندان شهر قم در بحران‌ها وجود دارد.

وی ایجاد سامانه هشدار سریع زلزله در شهر قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مطالعه برای ایجاد این سامانه شروع شده است، براساس مطالعات امکان اجرای سامانه در قم وجود دارد، حدود ۱۴ ایستگاه برای فعالیت شتاب نگار زلزله در قم نیاز است که دو ایستگاه هم اکنون وجود دارد.

کد خبر 4429853

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم قم اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر