Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@21:22:37 GMT

دستگیری 6 سارق و کشف 15 فقره سرقت در جویبار

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۰۵۸

فرمانده انتظامی جویبار از دستگیری شش نفر سارق و کشف 15 فقره سرقت در شهرستان جویبار خبر داد. به گزارش بلاغ، اکبر درویشی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به دستگیری سارقین اماکن خصوصی در شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان جویبار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از پی‌جویی‌های فنی ردپای احدی از متهمین سابقه‌دار به‌هویت ( م-ج) در این پرونده باز شد.

فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مرجع قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر که متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشوده و اذعان داشته که به‌همراه پنج نفر دیگر از متهمین اقدام به سرقت نموده است.

درویشی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی سایر متهمین در اقدامی ضربتی هر پنج متهم دستگیر که از مخفیگاهشان تعداد 4عدد پمپ آب، مقدار 400 متر سیم کابل و مقادیری شیرآلات کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: متهمین در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره سرقت اعتراف کرده که در این راستا دو نفر مال‌خر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان گفت: در این راستا برای متهمین و مال‌خران پرونده تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه