Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:52:00 GMT

رسانه‌ها خبر‌های مستند را منتشر کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۰۷۱

رسانه‌ها خبر‌های مستند را منتشر کنند

 علی حسن پور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،افزود: در مورد پرونده اختلاس از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر برخی رسانه‌ها نوشتند متهم اصلی به گرجستان فرار کرده در صورتی که صحیح نبود و سربازان گمنام امام زمان او را در کشور دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این متهم و دو نفر دیگر که در مخفی کردن او همکاری داشتند، بامداد امروز در استان خوزستان دستگیر و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: همزمان دو متهم دیگر تحت تعقیب مربوط به این پرونده به همت سربازان گمنام امام زمان نیز در شهر بوشهر دستگیر و بازداشت شدند.

حسن پور تصریح کرد: این پرونده هشت متهم دارد که پیش از این سه متهم دیگر دستگیر شده بودندو اکنون هیچ متهم متواری در این پرونده وجود ندارد.

وی ادامه داد: برخی از متهمان به عنوان مباشرت در اختلاس، برخی معاونت در جرم و برخی دیگر هم در بحث مخفی کردن متهم، تحت تعقیب هستند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر اکنون در حال انجام تحقیقات بر روی  پرونده اختلاس از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر است.

حسن پور گفت: براساس اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مبلغ اختلاس ۵۲ میلیارد ریال است، اما اکنون کار به کارشناس واگذار شده تا میزان دقیق اختلاس مشخص شود.

وی تاکید کرد: رسیدگی قانونی به پرونده پس از مشخص شدن میزان اختلاس آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

دستگیری همه متهمان پرونده اختلاس  شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه دادستان اختلاس بوشهر سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد