Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم تجلیل از یگان نیروی انتظامی که به مناسبت هفته بزرگداشت ناجا برگزار شد، گفت: مهمترین رکن و بقای هر جامعه نظم و امنیت آن به شمار می رود و میزان پیشرفت هر جامعه را نظم و امنیت آن رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ناامنی در برخی کشورهای همسایه در شرایط کنونی افزود: نظم و امنیت که در کشورمان وجود دارد مایه مباهات است به گونه ای که همه مسوولان و مردم قدردان برقرارکنندگان این نظم و امنیت هستند.

معارفی با تاکید بر اهمیت اخلاق حرفه ای تامین کنندگان نظم و امنیت در هر جامعه، اظهار کرد: همه ما متناسب با سمت و جایگاهی که داریم باید رفتار متناسب آن از ما سر بزند و شما به عنوان تامین کنندگان نظم و امنیت، الگوی اخلاق به شمار می روید.

معاون وزیر ارتباطات با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای تامین کنندگان نظم و امنیت تصریح کرد: حضور پررنگ شما قوت قلب همه مردم به شمار می رود و امیدوارم که بتوانیم با برنامه ریزی همه نیازمندی های انجام ماموریت شما را فراهم آوریم.

در پایان معارفی معاون وزیر ارتباطات با اهدای شاخه ای گلی، از همه کارکنان نیروی انتظامی مستقر در یگان حفاظت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی کرد.

بنابه این گزارش، بزرگداشت هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «جامعه ایمانی، رافت و مهربانی» از جمعه 13 مهر در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای یپام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با ناوگان مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند در خصوص میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۲۶ هزار نفر از شهروندان و مسافران بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم حدود ۱۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی منتقل شدند و بعد از پایان این مراسم نیز حدود ۱۶ هزار نفر از شهروندان به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه بازگردانده شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافران و به منظور رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان در مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع)، علاوه بر قطارهای برنامه‌ریزی‌شده، ۷ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند