Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما ضمن آگاهی از روند تولید خبر در این مجموعه، در دیدار و گفت و گو با پیمان جبلی، معاونت برون مرزی صدا و سیما، در جریان آخرین تحولات برون مرزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیمان جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در این دیدار از ظرفیت های موجود مجموعه برون مرزی گفت که دارای 13 شبکه تلویزیونی است و می تواند پتانسیل خوبی برای پوشش اتفاقات مهم داخلی و خارجی باشد. 

وی افزود : اخیرا بعد از سخنان مقام معظم رهبری بر اهمیت گسترش موضوعات فرهنگی در سوریه، تعهد ما راه اندازی شبکه ای مختص سوریه شد که شبکه العالم سوریه را راه اندازی کردیم که حدود 8 ماه پیش پخش آزمایشی آن شروع شد و فعالیت آن فقط مختص به سوریه است که ان شاالله تجربه موفقی خواهد شد. 

معاونت برون مرزی صدا و سیما در ادامه به اهمیت تعامل نهادهای رسمی کشور با شبکه های برون مرزی اشاره کرد و افزود: سه حوزه همیشه در جهان و حوزه های بین المللی مکمل همدیگر هستند. یکی دیپلماسی رسمی است که نهادهایی مثل وزارت خارجه متولی آن است، یکی دیپلماسی پنهان است که دستگاه های امنیتی نظامی با آن مرتبط اند و در آخر حوزه دیپلماسی رسانه ای است. ما در کشور با همه این ها سر و کار داریم و ظرفیت دیپلماسی رسانه ای که به طور ویژه در بخش برون مرزی رسانه ملی است قابلیت بهره برداری بسیار مطلوب برای نهادهای نظام را داراست. مجموعه برون مرزی دارای امکانات و پتانسیلی است که نه متعلق به برون مرزی و نه حتی صدا و سیما، بلکه متعلق به نظام و کشور است و با کمال افتخار همه این امکانات را عرضه می داریم  و افتخار می کنیم تا در راه پیشبرد اهداف نظام از این ظرفیت ها استفاده شود بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مایه امید، افتخار و اقتدار کشور است و این روزها ما به ارزش ها و افتخارات سپاه بیشتر از گذشته واقفیم. 

سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان معاونت برون مرزی صداوسیما گفت: صادقانه بگویم که ما واقعا در حوزه نظامی و به لحاظ امنیت کشور هیچ مشکلی نداریم و اگر خدای نکرده تهدیدی از سوی دشمن رخ دهد که یک طرف آن حتی آمریکا باشد تردیدی نداشته باشید که پیروز میدان ما هستیم و این ها را به صورت شعار و رجزخوانی عرض نمی کنم، ما در سال های اخیر با مدیریت خاص رهبری انقلاب در خصوص توانمندی های نظامی به مرحله ای از قدرت رسیده ایم  که هیچ هراسی در مقابله با دشمن نداریم . خواهش دارم که شما هم به عنوان رسانه خیلی محکم و با اقتدار در بیان این قدرت نظامی قوت قلب داشته باشید و با اقتدار این مسائل را بیان کنید.

سردار شریف در خصوص اهمیت رسانه ای مانند پرس تی وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای انقلابی است که یک گفتمان متعالی را ترویج می کند. در 40 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران همواره جزو کشورهای خبرساز در دنیا بوده است. در طول سال اخباری که منتسب به ایران است چه آن هایی که دشمنان تولید می کنند چه اتفاقاتی که می افتد نشان می دهد که همواره ما خبرساز بوده ایم بنابراین اهمیت افکار عمومی و کارکرد رسانه یک موضوع غیر قابل انکاری است. به نظر من خیلی قبل تر از زمان تاسیس این رسانه ها، ما باید شبکه های برون مرزی خود مثل پرس تی وی و العالم را فعال می کردیم؛ چون دنیای امروز دنیای رسانه و افکار عمومی است. شاید در رابطه با اروپایی ها ،‌آمریکایی ها و کشورهایی مثل عربستان که شاکیان جدی در مقابله با العالم و پرس تی وی هستند، تاثیر و کارکرد این شبکه ها بوده که اجازه نداده اند که آنها در عملیات روانی و رسانه ای صرفا میدان دار باشند و باید تبریک گفت به کسانی که در این حوزه با فکر و تدبیر کار و تلاش کردند و خدا را شاکریم که امروز رسانه ای مثل پرس تی وی به یک قدرت قابل توجه  برای پشتیبانی از گفتمان انقلاب اسلامی و اقداماتی که این انقلاب انجام می دهد  تبدیل شده و اجازه نمی دهد که رسانه های بیگانه بتوانند افکار عمومی را علیه کشور و ملت عزیزمان سامان دهند؛ هرچند که ما می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم ما با تاخیر وارد شدیم و آن ها سال هاست که تجربه رسانه ای دارند اما من معتقدم به جهت آن قدرت گفتمانی که انقلاب اسلامی دارد و به جهت اینکه این گفتمان توسط یک ملت فهیم پشتیبانی می شود و نیروهای پایه کاری هم برای استقرار و دوام و وسعت دادن به این گفتمان وجود دارد، آینده در صورتی که ما هوشمندانه عمل کنیم از آن ماست و از این بابت از دوستانمان در رسانه های برون مرزی به خصوص پرس تی وی تشکر می کنیم که پیام ملت، انقلاب و شهدای ما را بویژه قدرت نظام را در مقابل دشمنان با قدرت مخابره می کنند و از این بابت از همه آن ها قدردانی می کنم و  سعی می کنیم به امید خدا  همکاری با شبکه های برون مرزی صداوسیما تقویت و گسترش بیشتری پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی پرس تی وی روابط عمومی سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟

کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد.اما از سال‌ها پیش آمریکا و همدستان غربی او برای استثمار کشورهای منطقه و جلوگیری از استقلال آن‌ها، مشکلات متعددی را در روابط آن‌ها ایجاد کرده اند.یکی از بزرگ‌ترین مفاسد، ایجاد گروهک‌های تروریستی در مناطق مشترک مرزی ایران و پاکستان است که برای جلوگیری از همکاری‌های دوکشور ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»