Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما جمشید تقی زاده در نشست با روسای کانون های بازنشستگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تاکنون 27 سفر استانی برای بررسی مشکلات بازنشستگان داشتیم تا بتوانیم با استفاده از نظر و پیشنهادهای این قشر ارزشمند در استان ها برای ارتقای خدمات به آنان برنامه ریزی کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان یکی از پیشنهادهایی است که به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای اجرای این طرح باید حقوق بازنشستگان را به حداقل حقوق شاغلان فعلی نزدیک کنیم.
تقی زاده تصریح کرد: از همه دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درخواست کردیم تا فراکسیون کانون های بازنشستگی کشوری را تشکیل دهند که خوشبختانه این فراکسیون با 100 امضا تشکیل شد.
وی با اشاره به خدمات رفاهی ویژه برای بازنشستگان گفت: 2 هزار میلیارد تومان برای 400 هزار بازنشسته در قالب وام پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 100 هزار نفر به ظرفیت تسهیلات گیرندگان اضافه شده است.
وی با بیان اینکه این ارقام در بخش رفاهی قدم های اولیه است ، ادامه داد: در آینده نه چندان دور وام های ضروری مسکن و یا حتی افزایش سقف وام ها برای بازنشستگان نیز قابل انجام است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ظرفیت خدمات سفر بازنشستگان نیز از 100 هزار نفر به 200 هزار نفر افرایش پیدا کرده است.
تقی زاده اظهار کرد: برای جلوگیری از تعویق در پرداخت حقوق بازنشستگان بخشنامه ای صادر کردیم تا زمانی که بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده اند حقوق شاغلان هم پرداخت نمی شود که پیرو این بخشنامه هم اینک حقوق بازنشستگان زودتر پرداخت می شود.
وی در زمینه کسب و کار بازنشستگان گفت: وام های کم بهره و برخی تسهیلات از صندوق وجود دارد که بازنشستگان می توانند با استفاده از فرزندان و خانواده خود مشاغل خانگی راه اندازی کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص بخش درمان بازنشستگان نیز خاطرنشان کرد: تا 10 روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا این قشر از جامعه بهترین خدمات را از بیمارستان ها دریافت کنند.

برگزاری همایش اجتماعی بیماری آلزایمر 29 مهر در تهران
همایش یک روزه «بیماری آلزایمر» با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری و به همت انجمن آلزایمر ایران و معاونت اجتماعی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران روز یکشنبه 29 مهرماه در سالن همایش های رازی این دانشگاه در «تهران» برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام این همایش یک روزه به صورت الکترونیکی در سایت اختصاصی همایش به نشانی http://ad-symp.com و به صورت رایگان انجام می شود و بازنشستگان عزیز می توانند با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام و حضور در این همایش اقدام کنند.
استانداردهای طلایی در تشخیص زودهنگام و درمان، کاربرد تکنولوژی های جدید در تشخیص و درمان، تازه های درمان و توانبخشی، توانبخشی شناختی، مراقبین و مراقبت فرد محور، راهکارهای علمی-مراقبتی در جلوگیری از روند بیماری از جمله محورهای برگزاری همایش اجتماعی بیماری آلزایمر است.
همچنین در حاشیه این همایش چهار کارگاه آموزشی و تخصصی شامل «کارگاه هنر و آلزایمر»، «کارگاه مراقبین» و «کارگاه مغز و واقعیت مجازی» برپا خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام الکترونیکی به سایت همایش به نشانی http://ad-symp.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازنشستگي معيشت درمان محروم خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است