Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه‌های امنیتی نیجریه بیش از ۵۰ شخصیت عالی رتبه را به اتهام دست داشتن در فساد در لیست افراد تحت کنترل و ممنوع الخروج قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ریاست‌جمهوری نیجریه اعلام کرد که مؤسسه مهاجرت و دستگاه‌های امنیتی دست کم ۵۰ شخصیت عالی رتبه را به اتهام دست داشتن در فساد در لیست افراد تحت کنترل قرار داده‌اند و این افراد تا زمانی که به اتهاماتشان رسیدگی نشده، حق خروج از کشور را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست‌جمهوری نیجریه اسامی این افراد را اعلام نکرد اما به نظر می‌رسد برخی از مخالفان در این لیست باشند.

مخالفان نیجریه‌ای برای ممانعت از اتخاذ این اقدام از طریق دستگاه قضایی تلاش کردند اما تلاششان بی‌نتیجه ماند.

محمدو بوهاری، رئیس جمهور نیجریه نظام گودلاک جاناتان را به غارت اموال کشور متهم کرده و بسیاری از شخصیت‌های مخالف به اتهام فساد محاکمه می‌شوند. بوهاری قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری فوریه ۲۰۱۹ شرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس گزارش رسانه‌های اوکراین، سازمان مبارزه با فساد این کشور در پرونده مالکیت غیرقانونی اراضی دولتی به ارزش حدود ۷ میلیون دلار، با میکولا سولسکی، وزیر کشاورزی کی‌یف به عنوان یکی از متهمان برخورد می‌کند.

سولسکی که از مارس ۲۰۲۲ وزیر کشاورزی اوکراین شده است، در جریان جنگ بیش از دوساله اوکراین با روسیه، مسئولیت نظارت بر صنعت غلات کی‌یف که به شدت تحت فشار است را برعهده دارد.

اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد که از طرحی رمزگشایی کرده است که براساس آن، وزیر کنونی کشاورزی، اراضی دولتی به ارزش ۷.۳۵ میلیون دلار را به طور غیرقانونی تحصیل کرده است.

در این بیانیه به نام سولسکی اشاره نشده اما گفته شده که مظنون، سابق بر این ریاست کمیته کشاورزی مجلس اوکراین را برعهده داشته است. سولسکی پیش از آنکه به عنوان وزیر کشاورزی منصوب شود، ریاست کمیته مذکور را عهده‌دار بود. در صورت تایید خبر، سولسکی نخستین وزیر شناخته‌شده دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین خواهد بود که نامش در یک پرونده فساد، به عنوان مظنون ذکر می‌شود.

کد خبر 6086452

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟