Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی بایستی با هدف هماهنگ شدن با سلایق مختلف سیاسی انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند استان را اداره کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد آرین منش در گفت‌و‌گو با صبح توس پیرامون معیار‌ها و مؤلفه‌های انتخاب استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی یکی از بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و استراتژیکی‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه خراسان رضوی از نظر امنیتی جایگاه بسیار مهمی دارد خاطرنشان کرد: خراسان رضوی جایگاه مهمی در اقتصاد کشور دارد و علاوه بر آن در حوزه آسیا میانه واقع‌شده است و از مرز طولانی با کشور‌های همسایه برخوردار بوده و از دیگر ویژگی های بارز خراسان رضوی می توان به قطب گردشگری و زیارتی جهان اسلام  اشاره کرد.

آرین منش با اعلام اینکه ورود سالانه بیش از 30 میلیون زائر از اقصی نقاط جهان اسلام به مشهد و خراسان رضوی سفر می کنند، گفت: خراسان رضوی موقعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ویژه‌ای دارد و استاندار نیز به‌عنوان عالی‌ترین مدیر استان محسوب شده و بایستی مسئول هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باشد و ریاست شورای تأمین، شورای برنامه‌ریزی و شورای فرهنگ عمومی استان را نیز تقبل کند.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به این ویژگی‌‌ها باید استانداری برگزیده شود که توانایی مدیریت بالا و تجربه کافی کسب کرده باشد و شناخت به استان، ویژگی‌ها و فرهنگ آن داشته باشد.

آرین منش تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط حساس کنونی مردم با مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خشک‌سالی و حاشیه‌نشینی مواجه هستند، استانداری قوی، مدیر، مدبر و بومی موردنیاز است.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی بایستی از جامعیت نسبی برخوردار باشد، اگرچه اولویت امروز جامعه ما برون‌رفت از معضلات اقتصادی است ولی نمی‌تواند به مسائل امنیتی اجتماعی و سیاسی و اجتماعی اشراف نداشته باشد، چراکه امنیت سیاسی استان با توجه به وجود خرده‌فرهنگ‌ها بسیار اهمیت دارد و استاندار بایستی با هدف هماهنگ شدن با سلایق مختلف سیاسی انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند استان را اداره کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» تالیف هژیر فتحی و با همکاری فائزه تقی‌پور منتشر شد.

روندهای طی شده دهه‌های اخیر نشان داده که میزان مصرف رسانه‌های سنتی که روزگاری رسانه‌های جریان اصلی جامعه بوده‌اند رو به افول نهاده و شبکه‌های اجتماعی مجازی منبع اصلی دریافت اطلاعات شده‌اند. تبدیل این شبکه های اجتماعی به عنوان منابع اصلی تولید و توزیع خبر، فضایی را شکل داده است که این روزها می توان ادعا کرد رسانه‌های سنتی دیگر مثل گذشته قادر نیستند دستورکار برای افکار عمومی تعیین کنند. در این وضعیت، رسانه‌های اجتماعی کارکرد تعیین دستورکارها و برجسته سازی موضوعات را بر عهده گرفته اند از این منظر متخصصان حوزه رسانه در خصوص ادامه این روند و آینده مواجه ای که شبکه های اجتماعی با رسانه های سنتی دارند، نگران باشند.

منظر آینده پژوهی در حوزه رسانه هم برای تحریریه رسانه ها و هم برای سیاستگذاران حوزه رسانه مفید و اثر بخش خواهد بود. در این کتاب کوشیده شد که سناریوهای محتمل آینده که در مواجهه شبکه های اجتماعی مجازی با رسانه های سنتی ایران رخ خواهد داد، با روش علمی شناسایی و تبیین شود تا هم فعالان حوزه رسانه به خصوص مطبوعات از آن بهره ببرند و هم متولیان رسانه ای کشور درک بهتری از جایگاه آینده شبکه های اجتماعی در فضای رسانه ای کشور داشته باشند.

کتاب حاضر حاصل پژوهشی است با روش آینده‌پژوهی در مقطع دکترا، با عنوان «آینده پژوهی شبکه های اجتماعی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت» که در آن سعی شده آینده های محتملی که شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران دارند، شناسایی و تبیین شود. در این پژوهش، خبرگان رسانه ای، دانشگاهی و فضای مجازی به شناسایی مولفه های اثربخش در این مواجهه رسانه ای پرداختند که در نهایت به ترسیم سناریوهای آینده منجر شد. همچنین در فصل آخر نیز به موضوع روزنامه نگاری رباتی به عنوان روشی برای برون رفت رسانه های سنتی از منجلاب کمبود مخاطب و بهبود وضعیت این وسایل ارتباط جمعی در حوزه محتوا و مخاطب پرداخته شده است.

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» در ۱۸۰ و به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899353

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم