Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان دیدار جمعی از فرماندهان پلیس راه گیلان پیشگیری را بهترین راهکار در کاهش تلفات جاده‌ای عنوان کرد و گفت : ارتقای فرهنگ ترافیکی نیازمند آموزش است.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به توجه پلیس به فرهنگ‌ سازی افزود : افزایش آمار تلفات جاده‌ای دلیل ضعف پلیس در این زمینه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پلیس را در نظام جمهوری اسلامی ایران امین مردم، اخلاق‌ محور و مردم‌ دار توصیف کرد و افزود : پس از انقلاب اسلامی وضعیت پلیس نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
امام جمعه رشت با بیان اینکه کارکنان پلیس با گذشت زمان مدیرتر، مدبرتر و اخلاق ‌مدارتر می شوند تصریح کرد : نظارت بر کار پلیس موجب پیشرفت کارشان می ‌شود و آنها را از پیامدهای سوء مصون نگه می ‌دارد.
آیت‌الله فلاحتی در ادامه با اشاره به وضعیت جاده ‌های گیلان تصریح کرد : ساخت کمربندی سنگر - کوچصفهان و رشت - شفت از نیازهای ضروری برای کاهش بار ترافیکی برون‌ شهری رشت است.
فرمانده پلیس راه گیلان نیز به تاثیر تریبون‌های نمازجمعه در کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت : امامان جمعه می‌توانند در بهبود فرهنگ ترافیک نقش آفرین باشند.
سرهنگ محمدپور به وجود 10 هزار و 662 کیلومتر راه برون ‌شهری در گیلان اشاره کرد و افزود : اینکه گیلان با تراکم 177 نفر جمعیت در هر کیلومتر متراکم ‌ترین استان کشور است در کنار ورود سالانه 40 میلیون گردشگر موجب بالا رفتن حجم ترافیک و سختی کار پلیس شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دیدار فرماندهان پلیس آیت الله فلاحتی فرهنگ سازی تلفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش) و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی فرماندهان و کارکنان ارتش حضور داشتند.

همچنین در ادامه، فرماندهان و کارکنان ارتش با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس حاضر شدند
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار