Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه که با محوریت بررسی کارگروه FATF  و کنوانسیون های مرتبط با آن و علل تصویب آن در مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، ابطحی گفت: مایه تاسف و نگرانی است که دولت و نمایندگان مجلس با داشتن تجربه پذیرش برجام دوباره به دنبال تصویب قراردادهایی هستند که هم از نظر شروط و الزامات آن و هم از نظر بی تعهدی دست اندرکاران آن نتیجه ای جز خسارت و ذلت ندارد، شتاب و اصرار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی در دولت تدبیر و امید، اراده و تدبیری برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد، فرافکنی کرده و راه حل مشکلات را پذیرش معاهدات خارجی می دانند تا با این روش، ناکارآمدی خود را مخفی کنند.

نماینده انقلابی مردم شهید پرور خمینی شهر تاکید کرد: پذیرش مفاد کنوانسیون های مرتبط با FATF یک نوع خود تحریمی است که باعث فشار بیشتر بر نظام اسلامی می شود که احساس می شود جریانی بیماردل با این شیوه و با بالا بردن نارضایتی عمومی، قصد ایجاد تقابل مردم با حاکمیت را در سر می پروراند که ان شاالله با هوشیاری و صبر انقلابی مردم، این توطئه خنثی خواهد شد..

 وی گفت: تاکید دولت بر داشتن حق تحفظ در این قراردادها، خلاف واقع است؛ چرا که تفسیر و اجرای مفاد آن قراردادهای زیانبار بوسیله خود نظام سلطه صورت می گیرد که از ابتدا قصدشان با تحمیل این معاهدات به بن بست کشاندن نظام دینی و ولایی است.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور