Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۲۸ زندانی جرائم غیرعمد و مالی در سطح استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب زندانیان جرائم مالی و غیرعمد سرپرست خانوار به شمار می‌روند و بودن آنها در زندان مشکلاتی را هم برای زندان‌ها و هم برای خانواده‌های آنها زمینه‌ساز می‌شود باید تلاش و جدیت بر این باشد تا در راستای حل مشکلات این زندانیان در سریع‌ترین زمان ممکن گام‌های جدی و اساسی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 428 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در سطح استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند، افزود: این افراد واجد شرایط دریافت کمک از ستاد دیه برای آزادی هستند که رسیدگی به مشکلات این زندانیان در راستای فراهم‌سازی زمینه آزادی آنها از اولویت‌های ستاد دیه استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مجموع مبلغ محکومیت این تعداد زندانی جرائم مالی و غیرعمد استان 59 میلیارد تومان بوده کمه 262 نفر از این زندانیان مبلغ محکومیتشان بیش از 100 میلیون تومان بوده و با توجه به این مبالغ بالا آزادسازی این افراد از زندان‌ها کاری سخت است.

خدادادی شاکیان پرونده‌های محکومان جرائم مالی و غیرعمد ر مهمترین و اصلی‌ترین خیرین ستاد دیه دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود این افراد با گذشت از بخشی از طلب خود در راستای کمک به آزدسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد یاریگر ما باشند تا بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در این حوزه انجام دهیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از افزایش کمک‌های مردمی برای آزادسازی این زندانیان خبر داد و گفت: زندانیان جرائم مالی بزهکار نبوده بلکه به خاطر مشکلات اجتماعی و اقتصادی در زندان به سر می‌برند و ستاد دیه نیز با توجه به محدودیت منابع مالی توان آزادسازی تمامی این افرد را ندارد که انتظار می‌رود در راستای کمک به آزادسازی این افراد خیرین مساعدت‌های خود را بیش از گذشته افزایش دهند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد