Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار تقی مهری اظهار داشت: نیروی انتظامی از ۱۹ مهر ماه طرح ویژه ترافیکی اربعین را در استان‌های مرزی آغاز کرده است و از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان طرح ویژه ترافیکی اربعین به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود:عملیات عمرانی از ۲۸ مهرماه تا پایان طرح اربعین بخصوص در استان‌ها و محور‌های منتهی به عراق ممنوع است و به زائران توصیه می‌کنیم از هم اکنون برنامه ریزی لازم را از طریق حمل و نقل عمومی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد:زائرانی که از خودرو‌های شخصی استفاده می‌کنند دقت لازم را داشته باشند و با خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند. زائران وسیله نقلیه خود را با آمادگی کامل به محور بیاورند و از آنجایی که ممکن است با حجم ترافیکی در استان‌های مقصد مواجه شوند لذا حتما با صبر و‌حوصله تردد کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح ویژه ترافیکی و انتظامی پلیس در طول مسیر و استان‌های درگیر اجرا می‌شود، اضافه کرد: ۵۰۰۰نیرو و ۱۴۰۰ تیم عملیاتی پلیس راهور در طرح اربعین امسال مشارکت دارند و به زائران اربعین خدمت می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی عراق حمل و نقل عمومی پلیس راهور خستگی و خواب وسیله نقلیه پلیس راهور حمل و نقل عمومی خودرو رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در ماه شوال و پیش از آغاز مناسک حج تمتع، بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره عازم سرزمین وحی شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، بعد از سال‌ها انتظار، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی در سال گذشته مطرح و از  22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که  نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده‌ بودند، آغاز شد اما با طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد. 

اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده که عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از  3 اردیبهشت، اعزام زائران بعد از 8 سال انتظار آغاز خواهد شد. 

بر این اساس، طبق اظهارات غلامرضا رضایی؛ معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، در تاریخ مذکور، با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 زائر به فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

در این دوره عمره‌گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. پروازها برای یک دوره 10 روزه برنامه‌ریزی شده است و مجموعاً بیش از 5000 نفر در ماه شوال زائر عمره خواهند بود. 

عمره 1402 رسماً لغو شد/ عودت وجوه همه ثبت‌نام کنندگان عمره از 28 بهمن

به گفته سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت نیز، علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، دربخش‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

هزینه این سفر، 40 میلیون و 600 هزار تا 42 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • آیا سربازان مستقر در نقاط مرزی برای چنین ماموریتی آموزش خاصی می بینند؟
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات