Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز عصا سفید ویژه برنامه "دست‌های بینا" در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، به مناسبت گرامیداشت روز عصا سفید ویژه برنامه "دست‌های بینا" در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرنوش نوبخت در تشریح این خبر افزود: به مناسبت روز جهانی عصای سفید و گرامیداشت و ارج نهادن به روشندلان عزیز، برنامه فرهنگی و هنری "دست‌های بینا" در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) توسط روشندلان برگزارمی شود.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه را شناساندن قابلیت ها، توانمندی‌ها و شأن و منزلت اجتماعی روشندلان عنوان کرد و تصریح کرد: گروه موسیقی"عصای سفید" با حضور جمعی از روشندلان، به اجرای موسیقی و سرود می‌پردازند. همچنین در بخش دیگر این برنامه شاهنامه خوانی توسط روشندلان هنرمندان به اجرا در می‌آید.

نوبخت با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت انجمن خیریه عصای سفید اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: شهروندان ومسافران علاقه‌مند به این برنامه می‌توانند در روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ شاهد هنرنمایی روشندلان. درایستگاه امام خمینی (ره) باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو عصای سفید ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش گفت: همزمان با بیست و نهم فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، برنامه‌های متنوع فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغی برگزار می‌شود؛ همچنین علاوه بر این برنامه‌ها، رژه سراسری یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و سایر مراکز استان‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید حسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با تبریک روز ارتش با بیان اینکه ۲۹ فروردین ماه هر سال، یادآور فرمان تاریخی، مدبرانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تعیین روز ارتش است، اظهار کرد: در طلیعه چهل و پنجمین سالروز صدور پیام حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اعلام بیست و نهم فروردین به عنوان روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های پیاده نیروهای چهارگانه آجا و محمول خودرویی ارتش با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با بیان اینکه رژه یگان‌های پیاده و محمول خودرویی ارتش علاوه‌بر استان تهران در سایر مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌های کشور نیز برگزار می‌شود، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و لبیک به منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و بر اساس همان فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، در تهران و مراکز استان‌ها، با رژه باشکوه خود، آمادگی ارتش را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور به منصه ظهور گذاشته و گوشه‌هایی از دستاوردها و تجهیزات بومیِ پهپادی، موشکی، هوایی، دریایی و زمینی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: همزمان رژه دریایی نیز توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، از جمله ناوشکن‌ها و زیر سطحی‌های بومی در خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود.
امیر سرتیپ دوم ابوترابی گفت: فرماندهان و مسئولان ارتش به مناسبت روز ارتش صبح امروز با حضور در حرم امام خمینی (ره)، با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و در ادامه با حضور در بهشت زهرا (س) و مزار شهیدان والامقام، با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی اضافه کرد: به منظور ارائه گوشه‌هایی از توانمندی رزمی و آمادگی و اقتدار ارتش و نیز برای استحضار مردم عزیز ایران اسلامی از خدمات ارتش در برهه‌های مختلف، برنامه‌هایی از جمله تولید مستندهای تلویزیونی و رادیویی، نماهنگ، موشن‌گرافی، سرود و نماهنگ تولید شده که برابر هماهنگی با رسانه ملی از شبکه‌های سراسری و استانی پخش خواهد شد.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش ارتش ادامه داد: برگزاری پویش‌های مختلف با عناوین متنوع و انجام مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در بستر فضای مجازی برای کارکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها از طریق کانال‌ها و صفحات منسوب به ارتش جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام بزرگداشت ارتش است.

وی اظهار کرد: رونمایی از چندین عنوان کتاب، مراسم شب خاطره، اعزام سخنرانان به برخی مدارس و دانشگاه‌های سطح کشور و حضور و بازدید فرماندهان ارتش از خبرگزاری‌های مختلف، از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد قرنی در دوم اردیبهشت سال ۵۸ تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد قرنی، مراسم بزرگداشتی در شهر مقدس قم با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و ضمن نثار گل از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل خواهد شد. همچنین مراسم گرامیداشتی نیز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی در پایان یادآور شد: ۲۹ فروردین ماه همچنین سالروز نبرد نابرابر و ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار با ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناو جوشن در سال ۱۳۶۷ است که برنامه‌هایی نیز برای گرامیداشت یاد و خاطره دریادلان شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.

کد خبر 745173

دیگر خبرها

  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • راهنمایی بیش از ۷۰۰۰ گردشگر نوروزی از طریق سامانه ۱۳۷
  • طنین‌انداز شدن نوای «حیدر حیدر» در اجتماع مردم کرمانشاه
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد