Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:50:16 GMT

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۷۰۷

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد حیدری ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات کانون مداحان اردستان در تاریخ ۹ آذر برگزار می شود.

وی افزود: کانون مداحان دارای ۵ نفر اعضای اصلی هستند که کارشان ساماندهی مداحان شهرستان و برگزاری کلاس ها و آموزش هایی همچون مقتل شناسی برای مداحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر است که برادران ۸۸ نفر و خواهران ۲۸ نفر هستند.

وی افزود: فرآیند انتخاب مداحان با تشکیل اعضاء کانون به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، ناجا و اداره اطلاعات و رئیس شورای هیئات مذهبی و یک نفر مداح خوش نام که کاندید نمی شود، تشکیل شده است.

حیدری بیان داشت: اطلاع رسانی برای انتخابات آغاز شده و باید افراد در کلاس سطح بندی که در خصوص معلومات دینی و قرآنی است، شرکت کرده و کد دریافت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: شهرهایی که ۲۰ تا ۲۰۰ مداح دارند باید پنج نفر را انتخاب کرده و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شوند که سن و شرط شرکت در انتخابات ۳۰ تا ۶۵ سال و داشتن مدرک دیپلم است.

کد خبر 4429907

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد حیدری سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان کانون مداحان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج خرم آباد شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لبریزشدن سد روستای دوک اردستان

به برکت نزول رحمت آسمانی و با بارش‌های اخیر در استان اصفهان، سد روستای دوک اردستان لبریز شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • فیلم/ لبریزشدن سد روستای دوک اردستان
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی در موسسات داوری استان اردبیل