Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:45:10 GMT

تمرینات تراکتورسازی از دوشنبه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۷۵۹

تمرینات تراکتورسازی از دوشنبه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، جمعه گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف تیم عقاب تبریز رفت که با پیروزی چهار بر دو این‌تیم همراه شد.  سرخپوشان تبریزی روز گذشته نیز با حضور درزمین تمرینی همین ورزشگاه به ریکاوری پرداختند.

کادر فنی این تیم پس از ریکاوری روز گذشته به بررسی شرایط بازیکنانش پرداخت و تصمیم گرفت تمرین امروز تیمش را تعطیل کند و به بازیکنان استراحت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تراکتورسازی برای دیدار هفته آینده از فردا پیگیری می شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ۲۸ مهرماه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر میهمان صنعت نفت در آبادان است.

کد خبر 4429661

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال ایران اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان السد قطر وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال السد قطر جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند