Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در تهران برای مبارزه با اخلالگران در حوزه ارز، نظامات ارزی کشور و قاچاق سازمان‌یافته، از ابتدا تا به امروز ۱۹۶ نفر دستگیر شده‌اند که ۱۳ نفر آنها در همین روز‌های اخیر دستگیر شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔــﺰارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، یکصد و سی و دومین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی ﺣﺠﺖ‌اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ غلامحسین ﻣﺤﺴﻨﯽ‌ اژه‌ای ظهر امروز 22 مهرماه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای این نشست با اشاره به هفته نیروی انتظامی از نیرو‌های جان برکف و زحمتکش نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی در ماه‌های اخیر بطور خاص در خصوص مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در نظام ارزی و اقتصادی کشور یکی از یاران جدی قوه قضاییه بوده است و دستگاه قضا با کمک ضابطین و از جمله نیروی انتظامی توانسته است قدم‌های خوب و موثری را بردارد که بنا به نظر کارشناسان این اقدامات موثر بوده است.
سخنگوی قوه قضاییه با یادآوری در پیش بودن اربعین حسینی به ذکر نکاتی پرداخت و افزود: امیدواریم انشاءالله همه کسانی که عاشق اهلبیت (ع) و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین هستند، موفق شوند که این سفر را بخوبی و با طمأنینه و آرامش کامل انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه هم در حد ضرورتی که در هرکجا وجود داشته باشد به همه نیرو‌هایی که در این خصوص مسئولیت دارند، هم در جهت تامین امنیت زوار گرامی در داخل کشور و مرز‌ها و به کمک دیگران حتی بعد از مرز، اگر ضرورت داشته باشد همکاری لازم را خواهد داشت و امیدواریم این زیارت نصیب همه ما بشود.
معاون اول دستگاه قضا در ادامه اظهارات خود به بیان گزارشی از اقدامات دستگاه قضا در رابطه با پرونده‌های اخیر اقتصادی پرداخت و ادامه داد: در تهران برای مبارزه با اخلالگران در حوزه ارز، نظامات ارزی کشور و قاچاق سازمان‌یافته، از ابتدا تا به امروز ۱۹۶ نفر دستگیر شده‌اند که ۱۳ نفر آنها در همین روز‌های اخیر دستگیر شده‌اند.   خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه اصحاب رسانه نمایندگان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند