Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:55:02 GMT

جزئیات صدور باربرگ در پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۹۲۴

جزئیات صدور باربرگ در پایتخت اعلام شد

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات صدور بار برگ کامیون داران را تشریح و در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایرنا محسن پورسیدآقایی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: با تصویب اعضای شورا مقرر شد باربرگ برای کامیون های حامل بار در شهر تهران صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس این باربرگ، صاحب بار، نوع، مبدا و مقصد بار مشخص می شود تا هر اتفاقی که برای آن بیفتد مسئولیتش مشخص باشد.
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه براساس مصوبه وزارت کشور رقم صدور هزینه را شورا باید تعیین کند‌ اظهارداشت: رقم هزارتومان برای تعرفه صدور باربرگ پیشنهاد شد تا اصل موضوع در شهرها اجرایی شود.
وی اضافه کرد: سامانه مربوطه در تهران راه اندازی و به تمامی خودروها نیز لزوم دریافت باربرگ ابلاغ شده که بعد از الزامی شدن این امر پلیس با خودروهایی که باربرگ نداشته باشند برخورد خواهد کرد.
نشانی این سامانه baraneh.tehran.ir اعلام شده است.
پورسیدآقایی ادامه داد: دریافت باربرگ می تواند به صورت شخصی یا شرکتی از سامانه بارانه انجام شود.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز لایحه تعیین تعرفه صدور باربرگ را به قیمت هزارتومان تصویب کردند.

تهرام/9353/ 7244/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده، رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل به‌صورت یکپارچه در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و... اعلام شده است.   

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.  

 شهریار افندی‎زاده تاکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، حتی رسانه‌ها  نیاز است در کنار هم  برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

 به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد "ایمنی حمل و نقل" درنظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و...، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

 افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرابورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویداد‌های مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • پایتخت خنک می‌شود
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است