Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:00:51 GMT

آزادکاران ایران امروز به مصاف حریفان خود می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۹۲۵

آزادکاران ایران امروز به مصاف حریفان خود می‌روند

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقات در هر وزن با حضور ۶ مدعی و به صورت جدول نوردیک برگزار می شود که در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست به مصاف تارک اسماعیل از مصر می رود و در کشتی دوم نیز با کارسون مان ویل از آمریکا دیدار می کند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز  امیر حسین زارع در دیدار اول خود با توماس بارنس از استرالیا مسابقه می دهد و در مبارزه دوم با احمد خلیل از مصر کشتی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول برگزاری مسابقات، رقابت ها در دو گروه ۳ نفره در هر وزن برگزار می شود که در پایان رقابت های مقدماتی، نفرات اول هر گروه دیدار فینال و نفرات دوم هر گروه دیدار رده بندی را برگزار می کنند. این مسابقات از ساعت ۱۰ صبح به وقت آرژانتین و ۱۶:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود.

پیش از این در رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان المپیک آرژانتین، محمد نصرتی در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۵ کیلوگرم صاحب دو مدال طلا شدند. هر کشور در این رقابت ها دو نماینده دارد.

کد خبر 4429509

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک جوانان 2018 آرژانتین رده نوجوانان کشتی آزاد اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان السد قطر وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال السد قطر جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تیم‌های شهرداری گرگان و الشرطه عراق امشب از ساعت ۲۲ در سالن زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم می‌روند.

دو تیم دیدار برگشت را در تاریخ ۱۷ فروردین در عراق برگزار خواهند کرد.

در دیگر دیدار از مرحله نیمه نهایی دو نماینده از کشور لبنان به مصاف هم می‌روند و بعد از دو دیدار رفت و برگشت تیم‌های فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان از شانس‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود