Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نظرسنجی که نتایج آن امروز (یکشنبه) منتشر شد، نشان داد که میزان محبوبیت حزب جمهوری خواه آمریکا متعلق به دونالد ترامپ نسبت به ماه اوت بهبود یافته اما حزب دموکرات به میزان ۱۱ درصد بر این حزب رقیب خود برتری دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این نتیجه درحالی مطرح شده که تنها سه هفته تا زمان برگزاری انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج این نظرسنجی که از سوی موسسه Langer Research Associates صورت گرفته، مجموع ۵۳ درصد پاسخگویان گفتند که از حزب دموکرات آمریکا حمایت می‌کنند و در مقابل ۴۲ درصد از آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی نیز اظهار داشتند که به نفع حزب جمهوری‌خواه رای می‌دهند.

این نظرسنجی فاش کرد، ۴۵ درصد پاسخگویان به حزب دموکرات برای رسیدگی به مشکلات مهم پیش روی کشور اعتماد بیشتری دارند در حالی که تنها ۳۷ درصد ترجیح میدادند که حزب جمهوری خواه به این مسائل رسیدگی کند.

در عین حال میزان محبوبیت ترامپ به نسبت ماه اوت به مقدار پنج درصد افزایش یافته و از ۳۶ درصد به ۴۱ درصد رسیده است. این میزان محبوبیت برای ترامپ در رده دوم بالاترین میزان محبوبیت وی از زمانی که او به ریاست جمهوری رسید محسوب می‌شود.

با این حال این شرکت نظرسنجی گفته که میانگین محبوبیت ترامپ در فاصله ۲۰ ماهه نخست ریاست جمهوری کمتر از هر رئیس‌جمهور دیگری از زمان اواخر دهه ۱۹۴۰ تا کنون بوده است.

انتخابات میان‌دوره ای کنگره آمریکا قرار است در تاریخ ۶ نوامبر برگزار شود. رای دهندگان آمریکایی در این انتخابات تمامی ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان کنگره و یک سوم از سناتورهای مجلس سنا را تعیین خواهند کرد.

این نظرسنجی به سفارش رسانه های واشنگتن پست و ای بی سی نیوز با پرسش از ۱۱۴۴ نفر از طریق تلفن در زمان ۸-۱۱ اکتبر انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده