Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه سیلسپور، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی‌ اولوالالباب قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تخصصی قرائت قرآن ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان تا پایان مهرماه فرصت ثبت‌ نام در این دوره را دارند، اظهار کرد: دارا بودن گواهی قرائت سطح یک تا چهار، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداقل 18 و حداکثر 40 سال از جمله شرایط شرکت در این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیلسپور اضافه کرد: همچنین دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید نیز در صورت تکمیل ظرفیت ثبت‌ نام و استقبال تشکیل می‌شود که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 36143671 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی‌ اولوالالباب در قرچک ورامین، میدان کلانتری، جنب اداره پست، طبقه همکف اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن قرائت تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود