Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:55:58 GMT

انصارالله یمن از مین دریایی مرصاد خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۹۰۵۵

انصارالله یمن از مین دریایی مرصاد خود رونمایی کرد

صنایع نظامی یمن از مین دریایی ساخت داخل خود رونمایی کرد. این مین دریایی بومی "مرصاد" نام دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، ارتش یمن برای نخستین‌بار است که از مین‌های دریایی خود از نوع "مرصاد" رونمایی کرده که این مین‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها و قایق‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در سواحل یمن و بندر "المخا" مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند "البحر المسجور" که توسط موسسه رسانه‌های انصار الله تهیه شده، درخصوص معرفی سامانه‌های موشکی دریایی پیشرفته یمن است که توسط ساخته و یا توسعه داده شده است.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله پیشتر درباره اوضاع داخلی گفته بود: عزم و اراده مردم یمن روز به روز محکم‌تر می‌شود. نمی‌توان وضعیت نظامی الآن را با وضعیت نظامی اوایل بحران مقایسه کرد. دشمن بعد از اینکه از تمامی امکاناتش استفاده کرد و شکست خورد به گرسنگی دادن مردم و بازی کردن با ارز یمن روی آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: هیچ کجای دنیا فجیع‌تر از جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده به وقوع نپیوسته است. این رژیم اقدام به مثله کردن پیکرهای فلسطینی‌ها و سرقت اعضای بدن آنها در گورهای دسته جمعی کرده است. این گورها به تازگی در داخل بیمارستان ناصر کشف شده اند.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده و با خون سردی کامل دست به کشتار کادر درمان و بیماران می‌زند. صهیونیست‌ها از صداهای ضبط شده درخواست کمک و فریادهای کودکان که از پهپادها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از تمام راه‌های مختلف برای نسل کشی ملت فلسطین از جمله گرسنه نگه داشتن آنها و گسترش بیماری‌های واگیردار در نوار غزه استفاده کرده است.

در حال تکمیل

کد خبر 6088652

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته