Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:03:11 GMT

پرسپولیس به دنبال درآمد میلیاردی از بازی السد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۹۰۸۲

پرسپولیس به دنبال درآمد میلیاردی از بازی السد

سرخپوشان پایتخت امیدوارند از بلیت فروشی بازی با السد و پاداش صعود به فینال درآمدی بالغ بر 4 میلیارد تومان داشته باشند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت در شرایطی به مصاف السد می روند که فرصت میزبانی 80 هزار نفری از این تیم را دارند. این میزبانی علاوه بر این که کار حریف قطری را در زمین سخت تر می کند و انگیزه ای برای پرسپولیسی ها می شود، درآمد هنگفتی را هم نصیب باشگاه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت های این بازی را 35، 30 و 15 هزار تومان اعلام کرده که زیاد به نظر می رسد اما باتوجه به حساسیت مسابقه احتمالا تمام بلیت ها به فروش خواهند رفت.

در صورتی که تمام 78 هزار بلیت ورزشگاه فروخته شود، پرسپولیسی ها 630 میلیون تومان از طبقه دوم و 750 میلیون تومان از طبقه اول درآمدزایی می کنند که این عدد در مجموع به یک میلیارد و 380 میلیارد تومان می رسد. به صورت حدودی سود خالص سرخ ها از بلیت فروشی کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. چرا که باشگاه پرسپولیس موظف است اجاره استادیوم را بپردازد و همچنین چند درصد از بلیت فروشی هم به مسئولان امنیتی و انتظامی تعلق می یابد و طبیعتا سامانه بلیت فروشی نیز سهم خود را از این درآمدزایی خواهد داشت.

علاوه بر این، کسب نتیجه لازم و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پاداش 250 هزار دلاری برای پرسپولیس خواهد داشت که حتی با احتساب در بازار ثانویه ارز، درآمدی بیش از 3 میلیارد برای پرسپولیسی ها خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین السد قطر پرسپولیس درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود