Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس این شهرستان جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی(ع) پلیس کرمانشاه از هر لحاظ آمادگی خدمت رسانی و خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تدابیر امنیتی مسیر تردد زائران اربعین اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی، پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان بطور کامل اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به زوار ابا عبدالله الحسی (ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس این شهرستان شده، گفت: به منظور خدمات دهی و اسکان زوار، موکب هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده شده که بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.

این مقام انتظامی انتظامی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت موکب های سطح حوزه استحفاظی، در تمامی این اماکن پلیس بصورت شبانه روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.

وی گفت: امیدوارم با افزایش گشت های انتظامی و نیروهای امنیتی و همکاری شهروندان هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور نداشته زائران نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعين حسيني كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش