Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۱۲ نیمه شب دو شکارچی غیر مجاز به پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو رفته بودند که توسط محیط بانان شناسایی شدند و زمانی که محیط بانان اقدام به دستگیری آن دو شکارچی کردند، شکارچیان دو تن از محیط بانان ما را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از آن دو شکارچی فرار کرد و دیگری توسط شلیک محیط بانان ما زخمی و در بیمارستان علویجه بستری شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در ارتباط با وضعیت جسمی دو محیط بان مجروح شده نیز گفت: دو محیط بان از ناحیه سر و دست و پا آسیب دیده اند و در اورژانس بیمارستان الزهرا بستری هستند.

وی افزود: شکارچیان متخلف در قالب یک گروه سه نفره مجهز به سلاح شکاری غیرمجاز، یک خودرو و یک موتورسیکلت تندرو قاچاق بودند که یکی از آنها متواری شد.

کد خبر 4429956

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی محیط بان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به دستگری ۷۰۳ نفر متخلف شکار و صید در سال ۱۴۰۲ گفت: طی این مدت با ۵۷۵ مورد تخلف زیست‌محیطی در حوزه شکار و صید در استان برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، داوود میرشکار امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان در سال گذشته، ۱۲۴ قبضه سلاح مجاز به همراه هشت قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان شکار و صید کشف شد.

وی افزود: ۷۰۳ نفر متخلف شکار و صید در سال ۱۴۰۲ دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند، در این مدت با ۵۷۵ مورد تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید در استان برخورد قانونی صورت گرفته و در این مدت ۵۲۸ قطعه از ادوات شکار و صید از متخلفان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ادامه داد: محیط‌بانان این اداره کل ۱۳ هزار و ۹۴۲ ساعت طرح آموزشی "یک ساعت با محیط‌بان " را در مدارس برای دانش آموزان اجرا کردند.

میرشکار تصریح کرد: سال گذشته ۴۸۲ قطعه پرنده و هفت پستاندار که توسط متخلفان زنده‌گیری شده بودند کشف و در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند.

وی با اشاره به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان، گفت: به منظور جلوگیری از شکار و صید از همه مردم استان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

کد خبر 745496

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • با آمریکا درباره اسرائیل تبادل پیام داشته ایم/ در حمله به اسرائیل اهداف نظامی مورد اصابت قرار گرفتند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد