Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری 25 الی 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مسئول برگزاری دومین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با اشاره به این مطلب، گفت: این رویداد چهارمین رویداد «حمل‌ونقلی شو» است که با تلاش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرری دانشگاه آزاد، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شهابی با پرداختن به اینکه این رویداد با چهار پیش‌رویداد یا 4 کارگاه شرکت‌کنندگان را آماده شرکت در رویداد اصلی می‌کند، افزود: در این پیش‌رویدادها به موضوعاتی از جمله بازاریابی، آموزش فتوشاپ، شخصیت‌شناسی و ارتباط موثر، کار تیمی و آشنایی با بوم‌مدل کسب و کار در بخش حمل‌ونقل توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه دومین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل ساعت 14 روز چهارشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد، افزود: در این رویداد اساتید برجسته و دانشجویان و افراد علاقمند در گروه سنی 12 تا 70 سال حضور دارند و از ایده‌های آنان استفاده خواهد شد.

شهابی هم‌چنین تاکید کرد: این رویداد مهمانان ویژه‌ای چون رئیس دانشگاه آیچس استرالیا، نماینده بانک جهانی در ایران، معاونان وزرای راه و شهرسازی، تعاون و ارتباطات، سفیر سابق ایران در برزیل، شهردار منطقه 17 و تعدادی از کارآفرینان برتر حوزه استارت‌آپ‌ها و کسب و کار‌های نوپای حمل‌ونقلی خواهد داشت.

به گفته وی، پس از سخنرانی مهمانان ویژه، دانشجویان به ارائه ایده‌های خود در 60 ثانیه می‌پردازند و بعد از آن داوران به جمع‌بندی ایده‌ها پرداخته و از میان آنها 10 ایده برتر برای تیم سازی و آغاز کار معرفی می‌شوند.

شهابی به این موضوع پرداخت که هم‌زمان با این رویداد کارگاه‌های مدل‌های مالی و تامین سرمایه برای استار‌ت‌آپ‌ها نیز برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد که چگونه باید به دنبال سرمایه‌گذار بگردند. دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 مهرماه نیز این رویداد ادامه داشته و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مسوول برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی حمل‌ونقلی شو گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه حدود 40 نفر مربی کسب و کار در حوزه‌های تخصصی حمل‌ونقل به آموزش علاقه‌مندان می‌پردازند تا آن‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار آمادگی کامل پیدا کنند.

شهابی برنامه روز آخر این رویداد را این‌گونه تشریح کرد که، در ساعات پایانی روز جمعه ایده‌های اجرایی شده تیم ها ارائه شده و 3 تیم برتر انتخاب می‌شوند که به آن‌ها جوایز حمایتی نقدی و غیرنقدی تقدیم می‌شود. به تیم‌های شرکت کننده برای مدتی محدود فضای کسب و کار رایگان اختصاص داده می‌شود و منتخبان از فردای اتمام رویداد می‌توانند به صورت جدی به کسب و کار خود بپردازند.

به گفته وی، پوستر رویداد بعدی در روز آخر رونمایی شده و شرکت‌کنندگان در این بخش به کارگاه‌ها دعوت شده و برای آینده آمادگی بیشتری را کسب خواهند کرد. تعدادی سرمایه‌گذار نیز در این رویداد حضور دارند تا از ایده‌های برتر حمایت مالی کنند.

شهابی خاطر نشان کرد: در این رویداد از اولین جلد کتاب «نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی» نیز رونمائی خواهد شد. این کتاب در واقع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه حمل‌ونقل مرجع علمی کاملی خواهد شد.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرری در از علاقمندان دعوت کرد تا با مراجعه به آدرس الکترونیکی  evnd.co/bL1hX  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اعظم زندیه خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رویداد استارتاپی استارتاپ ویکند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول