Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «اسامه النجیفی» رئیس ائتلاف القرار العراقی با حضور در دفتر جریان حکمت ملی عراق، با «سید عمار حکیم» رهبر این جریان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار چگونگی خدمت‌رسانی به شهروندان، پرونده تشکیل دولتی خدمتگزار و مقتدر در زمان‌بندی مشخص و بر اساس برنامه‌های دولتی و مبتنی بر اولویت‌ها مهمترین محورهای بحث و تبادل نظر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم با اشاره به لزوم حمایت از نخست‌وزیر آینده گفت: «حمایت از دولت  و نخست‌وزیر آینده در راستای انجام وظایف وی، مسئولیت همه جناح‌های سیاسی است».

وی ادامه داد: «اصلاحات آنچنان که مشخص است بر پایه همبستگی در انجام مسئولیت‌ها است و باید همه ما مسئولیت‌پذیر باشیم».

رهبر جریان حکمت ملی با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر با جناح‌های سیاسی به منظور نزدیک کردن و بالندگی دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها افزود: «این دیدگاه‌ها و اندیشه باید توانایی خارج کردن عراق از بحران‌های سیاسی و خدمت‌رسانی را داشته باشد».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد