Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از ۱۶ روز به اربعین مانده است و شیعیان سراسر دنیا برای حضور در حماسه بزرگ راهپیمایی حسینی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای کربلا لحظه شماری می‌کنند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین 97 مداحی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن تولد ناریمان الصالحی بازیگر زن عراقی برای مصطفی زمانی

زی‌سان: پخش سریال «آمرلی» از شب گذشته در پلتفرم نت فیلم آغاز شده است. مصطفی زمانی بازیگر نقش اول این سریال است و ناریمان الصالحی هنرمند عراقی بازیگر نقش اول زن سریال است. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آمرلی داستان عاشقانه یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است ...»

پیشتر در جریان ساخت این سریال تصاویری از رابطه صمیمی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی منتشر شده که مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت. 

همچنین در حاشیه ساخت سریال ناریمان الصالحی برای مصطفی زمانی جشن تولد گرفت که ویدئوهای آن بازتاب وسیعی یافت. 

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی متولد سال ۱۹۹۴ در کربلا است و در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد. او علاوه بر بازیگری در زمینه مجریگری و مدلینگ و خبرنگاری نیز فعالیت دارد. او  یک دختر ۷ ساله دارد و از همسرش جدا شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سریال ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • گردش بازیگران زن عراقی بی‌حجاب در تهران
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد
  • در دور سوم اجرا/«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • «دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • (ویدئو) جشن تولد ناریمان الصالحی بازیگر زن عراقی برای مصطفی زمانی
  • فیلم تبلیغی بازیکن عراقی با سوژه کارت قرمز فغانی
  • سریال عربی «آمرلی» از امشب در «فیلم‌نت»/ رونمایی از تیزر سریال
  • مرز عراق به روی تریلی های ایران بسته شد