Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد، رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل امروز در جلسه بررسی راهکارهای افزایش میزان تولیدات دامی افزود:از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید میزان تولید انواع محصولات دامی استان افزایش یافته به گونه ای که میزان تولید گوشت قرمز از 28 هزار و 400 تن در سال 93 به 30 هزار و 300 تن در سال جاری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:    480 مرغداری با ظرفیت 9 میلیون و 400 هزار قطعه در هر دوره در استان پرورش داده می شود و دامداران و مرغداران با تجربه در استان و امکانات بالقوه خدادادی و مراتع سرسبز و دشت حاصلخیز مغان و عشایر ایل شاهسون و گوسفند نژاد مغانی و شتر دوکوهانه از ظرفیت های استان جهت تولید گوشت قرمز ، سفید و فرآورده های لبنی است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل ادامه داد: بخش امور دام و تولید محصولات متنوع در آن یکی از اولویت های اساسی می باشد که این سازمان با جدیت راهکارهای دستیابی به حداکثر محصولات دامی را دنبال می کند .

نیکشاد افزود: در سال جاری 277 هزار و570 تن شیر خام ، 41 هزار و 800 تن گوشت سفید مرغ و 11 هزار و 400 تن تخم مرغ خوراکی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

انتهای پیام/ع

افزایش تولید گوشت قرمز در اردبیل


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت قرمز محصولات دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان

رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و معدوم‌سازی ۹۲۹۰ گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در یکی از سردخانه‌های شهر درگهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم‌زاده اردبیلی اظهار کرد: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدهای میدانی و براساس گزارش‌های مردمی در شهر درگهان، موفق به کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: این واحد متخلف به دلیل نگهداری گوشت قرمز و مرغ در شرایط غیربهداشتی با دستور مقام قضائی و قاضی کشیک شهرستان پلمب شد و برای امحا و معدوم‌سازی آن اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین یک واحد صنفی رستوران در روستای کووه‌ای و یک رستوران در شهر درگهان به دلیل تأمین مواد غذایی خود از یک مجموعه متخلف با اخذ دستور قضائی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

به گفته عظیم‌زاده اردبیلی، مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارد تا دستگاه قضائی در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده در چارچوب قوانین را به سبب ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تاکنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه‌روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

کد خبر 739582

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است