Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@08:04:27 GMT

محکومیت یک جاسوس 2 تابعیتی به 8 سال و 6 ماه حبس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۹۵۵۳

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در یکصد و سی و دومین نشست خبری خوده، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در راستای مقابله با پروژه نفوذ شخصی دو تابعیتی دستگیر شده آیا برای این فرد حکمی صادر شده است یا نه و دقیقا به چه اتهامی دستگیر شده گفت: آقای توکلی حکم‌شان قطعی شده و گزارش اولیه توسط وزارت اطلاعات داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر نظر قاضی این فرد به ۸ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده و این حکم قطعی است. همچنین اموال ایشان که از این طریق تحصیل شده بود ضبط شده که شامل ۴۸ هزار دلار می‌شود. اتهام این فرد جاسوسی است و جزئیات پرونده در حکم وجود دارد. معمولا این افراد توامان برای آمریکا و اسرائیل فعالیت می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری و اینکه آیا صحت دارد که دلیل فرار او از کشور بدهی مالیاتی بوده است اظهار کرد: متاسفانه ایشان حرف‌های واحدی را مطرح نکرده است. بعید می‌دانم خروج غیر قانونی ایشان صرفا به دلیل بدهی مالیاتی بوده باشد زیرا این اقدام ریسک بالایی دارد و فکر نمی‌کنم ارزشی داشته باشد. افرادی هستند که یک میلیارد رشوه می‌دهند تا آزاد شوند و به همین دلیل این اقدام باورپذیر نیست.

وی افزود: این پرونده به دلیل وجود این ابهام و ابهامات دیگر و همچنین به دلیل اینکه برخی از افرادی که ایشان را تا لب مرز همراهی کرده بودند، در آن زمان از آن منطقه خارج شده بودند و جدیدا در دسترس قرار گرفته‌اند، هنوز منجر به قرار نهایی در دادسرا نشده است.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس
  • محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده کابینت به دلیل گرانفروشی