Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:58:07 GMT

انجیر استهبان صاحب خوشه‌ صنعتی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۹۶۸۸

انجیر استهبان صاحب خوشه‌ صنعتی می شود

طرح مطالعات امکان سنجی ایجاد خوشه‌ صنعتی انجیر استهبان انجام شده و به زودی این خوشه راه اندازی می شود. ایجاد برند انجیر استهبان

«احد فتوحی»، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس راه‌اندازی خوشه انجیر استهبان را از برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: استهبان یکی از قطب‌های تولید انجیر ارگانیک جهان و بزرگ ترین مرکز تولید انجیر در جنوب ایران محسوب می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراحل اجرایی راه‌اندازی خوشه انجیر استهبان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های بخش خصوصی فعال انجام می‌شود، اظهار داشت: هدف از ایجاد این خوشه بسترسازی برای هم‌افزایی و کارگروهی، ارتقای توان واحدهای تولیدی و صنعتی، حضور در بازارهای داخلی و خارجی، ارتقای کیفی و کمی تولیدات، ایجاد برند مشترک و ارزش افزوده محصولات است .

تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی استهبان

فتوحی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استهبان، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم در این شهرک  ایجاد و مشوق‌هایی نیز برای جذب بهتر سرمایه‌گذار پیش‌بینی شده است . البته باید گفت علاقه‌مندان برای استفاده از این مشوق‌ها تا پایان امسال فرصت دارند‌ .

این مقام مسئول با اشاره به واگذاری حدود 50 درصد از اراضی شهرک صنعتی استهبان و با تأکید بر لزوم اجرای طرح توسعه این شهرک، گفت: در صورت برطرف شدن موانع از سوی مسئولان شهرستان آماده اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی هستیم؛ اکنون 26 قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک منعقد و از این تعداد 14 واحد فعال شده و برای 288 نفر اشتغال ایجاد کرده است‌ .

  --- ---

 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی