Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@00:11:25 GMT

مارال فرجاد در جمع محبوبه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۰۱۸

مارال فرجاد در جمع محبوبه‌ها

رکنا: مارال فرجاد به نمایش جدید ژاله صامتی با عنوان «محبوبه‌ها» پیوست.

ژاله صامتی که در سال ۹۵ نمایش «یادم تو را فراموش» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود این بار «محبوبه ها» را در تماشاخانه مهرگان روی صحنه خواهد برد که مارال فرجاد به عنوان اولین بازیگر Actor این پروژه معرفی شده است.

«محبوبه ها» اثری زنانه با قلم نوشین تبریزی است که تاکنون حضور مارال فرجاد و ژاله صامتی در آن قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بازیگران این پروژه که آبان ماه به صحنه می رود به زودی معرفی می شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسری زن آشنا را به گلوله بست / در جیرفت رخ داد عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! واقعیت ماجرای دستگیری فرمانده انتظامی خراسان رضوی! مخفیگاه این پسر جوان کجاست؟ / او بخاطر یک دختر آدم کشت! +عکس پدری دختر 5 ساله اش را پنهان کرد! / مادر تنها مانده است! +عکس دختربچه عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor زنانه مارال فرجاد صحنه نمایش ژاله صامتی عکس ایران فیلم روزنامه زن تهران مشهور قتل تروریست دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • مارال ؛ محمد نوری
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ثبت صحنه‎های خاص در کنکور ۱۴۰۳
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو