Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:21:40 GMT

اجرای طرح وارنیش فلوراید در رفسنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۱۴۱

اجرای طرح وارنیش فلوراید در رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالی زاده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح طرح وارنیش فلوراید دانش آموزان مقطع دبستان و پایه هفتم در سالن شهدای دانش آموز آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در طرح تحول سلامت روی آن تأکید شده بهداشت دهان و دندان است که در سالهای گذشته آنطور که باید روی این بحث کار نشده و شاید هزینه ای هم برای آن صرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده هزینه هایی که مردم برای کارهای دندانپزشکی می پرداختند از جیب بود و دولت و بیمه ها هم پوشش چندانی نمی دادند.

وی ادامه داد: به برکت طرح تحول سلامت که حدود پنج سال است اجرایی شده امروز شاهد ثمرات آن هستیم که یکی از این ثمرات طرح وارنیش تراپی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: امسال چهارمین سال اجرای فلورایدتراپی است، هر سال دو مرتبه این طرح اجرا می شود که الان مرحله اول است و پس از پایان مرحله اول به فاصله یک ماه مرحله دوم آن اجرا می شود.

جمالی زاده بیان کرد: در طرح وارنیش فلوراید ۳۹ هزار دانش آموز مقطع دبستان و پایه هفتم زیر پوشش قرار می گیرند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه سلامت دهان و دندان از بیماری های گوارشی و بعضا سردردها جلوگیری می کند، یادآور شد: با اجرای این طرح در آینده کودکان و نوجوانان کمتر مشکلات بیماری دهان و دندان خواهند داشت و با پیشگیری از هزینه هایی که بعدها برای درمان باید صرف شود جلوگیری می شود.

جمالی زاده همچنین ابراز داشت: با راه اندازی مجتمع دندانپزشکی در شهر رفسنجان و فعال کردن کلینیک های دندانپزشکی در این مراکز با تعرفه های پایین خدمات دندانپزشکی صورت می گیرد.

کد خبر 4430014

منبع: مهر

کلیدواژه: بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران

محسن نایبی عصر چهارشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیات نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی‌رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده و هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • جذب گازهای گلخانه ای در یک ماده متخلخل جدید 
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان