Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استقبال گسترده مردم از نمایش «خورشید از حلب طلوع می‌کند» در شهر حلب، این نمایش قرار است در زینبیه نیز به اجرا در بیاید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  پس از استقبال مردم، هنرمندان و علمای حلب از نمایش «خورشید از حلب طلوع می‌کند»، این نمایش به دمشق می‌رود.

«خورشید از حلب طلوع می کند» نمایشی به کارگردانی کوروش زارعی است که طی روزهای گذشته در مشهدالحسین شهر حلب و با حضور بازیگران سوری روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طیف‌های گسترده‌ای از مردم، شیعیان، علمای اهل سنت، علمای مسیحی و گروههای مختلف با حضور در این نمایش از آن استقبال کردند. مسئولان وزارت فرهنگ سوریه، پیش از این درخواست اجرای این نمایش در شهر دمشق را داشتند.

«خورشید از حلب طلوع می‌کند» از 28 مهر ماه به مدت 7 شب در مصلی حرم حضرت زینب در دمشق به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به همت مرکز «مهاد» در راستای تبادلات فرهنگی و هنری و توجه به اشتراکات مذهبی میان دوملت ایران و سوریه، به اجرا در می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زینبیه حلب سوریه دمشق حرم حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به کاخ نخست وزیری و ریاست جمهوری این کشور با بنر‌ها و پرچم‌های دو کشور، تزیین شده است. 
مردم پاکستان این سفر را پس از جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی بسیار به موقع می‌دانند و خواهان تشکر از ایران هستند.
البته استقبال گرم و به یاد ماندنی از مقام‌های ایران در سفر به پاکستان از دیر باز یکی از آداب و سنت‌های مردم این کشور است.
اشتراکات فرهنگی، دینی، تاریخی و مردمی بین دو کشور موجب شده است، طبق یک نظرسنجی، پاکستانی‌ها بیشترین علاقه را در جهان به مردم ایران داشته باشند.
مردم پاکستان عقیده دارند که این سفر می‌تواند آینده‌ای بهتر برای مردم دو کشور همسایه و برادر رغم زند.

دیگر خبرها

  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم