Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده ولي فقيه در استان گفت: اقتدار نيروي انتظامي براي هدايت زائران اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود و بحمدالله با زيرساخت هاي مناسب و اشراف اطلاعاتي تاکنون اقتدار حفظ شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين "الله نور کريمي تبار " در ديدار فرمانده نيروي انتظامي ضمن خوشامدگويي به وي و هيئت همراه اظهار داشت: شما از يادگاران دوران دفاع مقدس هستيد و ما خدا را شاکريم که در خدمت زائران ابا عبدالله الحسين(ع) هستيم و اميدواريم قدردان اين نعمت الهي باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين براي هر کسي اين بالاترين افتخار محسوب مي شود که در خدمت زائران امام حسين (ع) باشد.
حجت الاسلام کريمي تبار اضافه کرد: طبيعتا همه افراد دوست دارند که مانند زائران به زيارت مشرف شوند ولي بايد بدانيم که ارائه خدمات به زائران ثوابش کمتر از زيارت نخواهد بود قطعا همان ثواب زيارت براي خدمتگزاران واقعي نوشته خواهد شد.
وي اضافه کرد: همه افراد و زائران از آغاز مسير خود تا هنگام خروج از کشور به نحوي با پليس در ارتباط هستند و بايد بدانيم که رفتار شما پليس ها معرف رفتار نظام اسلامي است.
وي در ادامه افزود: هر فردي که در بدو ورود به کشور با پليس روبه رو مي شود رفتار پليس را رفتار نظام آن کشور مي داند و بايد ان شاء الله تلاش کنيم که اين رفتار در حد نظام جمهوري اسلامي ايران باشد.
نماينده ولي فقيه در استان ادامه داد: اقتدار نيروي انتظامي براي هدايت زائران، اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود و بحمدالله با زيرساخت هاي مناسب و اشراف اطلاعاتي تاکنون اقتدار حفظ شده است.
حجت الاسلام کريمي تبار بر لزوم برخورد با کساني که مي خواهند با هجمه به صورت غيرقانوني و غيرمجاز از کشور خارج شوند، تأکيد کرد و گفت: بايد تدابيري انديشيده شود که مردم خود فرهنگ تردد را رعايت کنند و پليس به عنوان ناظر بر اين نظم و انتظام تردد زائران را تسهيل و مانع از تعلل در خروج يا ورود زائران شود.
نماينده ولي فقيه در ادامه به نعمت امنيت در کشور اشاره کرد و افزود: اين نعمت زماني مشخص مي شود که دچار خدشه شود.
وي به تکريم و تسهيل تردد زائران اشاره کرد و افزود: اين امر مي تواند علاوه بر توسعه معنوي؛ توسعه اقتصادي نيز براي استان به دنبال داشته باشد.
کريمي تبار درپايان خاطر نشان کرد: بنده نيز به عنوان يک سرباز رهبري براي خدمت رساني به زائران و ارائه خدمات به اين  عزيزان و نيز کمک به امنيت استان در کنار شما عزيزان خواهم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پليس معرف نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است