Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سومين کنگره جمعيت زنان مسلمان نوانديش با حضور شخصيت هاي سياسي و اجتماعي، دبيران کل احزاب، فعالان حوزه زنان و اعضاي اين تشکل سياسي روز پنج شنبه 26 مهرماه در تهران برگزار مي شود.

آذر منصوري عضو شوراي مرکزي جمعيت زنان مسلمان نو انديش روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا گفت: در سومين کنگره جمعيت زنان نوانديش مسلمان اعضاي شوراي مرکزي و دبيرکل انتخاب مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين کنگره اساسنامه و مرامنامه اين تشکل سياسي نيز که با قانون جديد احزاب تطبيق داده شده، مورد راي گيري قرار مي گيرد و نمايندگان استان ها از سراسر کشور، گزارش عملکرد دو سال خود را ارائه مي دهند.
عضو شوراي مرکزي جمعيت زنان مسلمان نوانديش يادآور شد: مقدمات تشکيل جمعيت زنان مسلمان نوانديش از سال 84 به همت شماري زنان اصلاح طلب آغاز شد و در سال 86 پروانه فعاليت اين تشکل سياسي صادر شد و پس از نوشتن اساسنامه، مرامنامه و برگزاري نخستين مجمع عمومي، اين تشکل اصلاح طلب فعاليت هاي محدود خود را آغاز کرد.
منصوري ادامه داد: با توجه به اتفاقات سال 88 اين جمعيت عملا نتوانست فعاليت هاي عادي خود را انجام دهد تا اين که با انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران در سال 92، بار ديگر مجمع عمومي برگزار و شوراي مرکزي جديد انتخاب شد.
وي همچنين اظهار داشت: در کنگره سال 95 اصلاحاتي در اساسنامه و مرامنامه جمعيت اعمال شد يکي از آن اصلاحات تشکيل هيات داوري و شوراي مرکزي بود. اين جمعيت فعاليت هاي زيادي در جهت ترويج و گفتمان سازي مشارکت سياسي زنان و پرداختن به مقوله زن و نوانديشي ديني انجام داده است.
وي خاطرنشان کرد: شوراي مرکزي فعلي متشکل از 15 عضو و 6 عضو علي البدل است و اين جمعيت در 26 حوزه استاني فعاليت دارد. دبيرکل اين جمعيت در طول اين سال ها فاطمه راکعي بوده است.
سيام**3202**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا

سومین دوره مسابقات کشتی جام عبدالله موحد از فردا در بابلسر آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد با حضور تیم‌های خارجی و داخلی از کشور هند، عراق، قزاقستان و ایران از 28 تا 29 فروردین در سالن ورزشی سرداران شهیدنوبخت بابلسر برگزار خواهد شد.

این دوره مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان را دارد و در 10 وزن برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مسابقات در روز نخست در وزن 45، 51، 60، 71، 92 کیلو و بین کشتی‌گیران متولد 1385 تا متولدین 1388 برگزار می‌شود.

بر این اساس  در روز دوم، کشتی‌گیران اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود