Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@21:01:36 GMT

جدید ترین انواع مدل پلیور دخترانه + اصول ست کردن

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۳۵۱

جدید ترین انواع مدل پلیور دخترانه + اصول ست کردن

زمستان نزدیک است و دوباره باید به پلیور‌های رنگارنگ دخترانه خوش آمد گفت! اما آیا اصول ست کردن پلیور دخترانه را می‌دانید؟ در ادامه به ۶ نکته کارآمد برای ست کردن پلیور می‌پردازیم، سپس نمونه‌های بی نظیری از پلیور دخترانه را مرور خواهیم کرد.
نکته اول
پلیور دخترانه سایز بزرگ؛ بهترین انتخاب. پلیور دخترانه سایز بزرگ یک انتخاب عالی و راحت برای پاییز و زمستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌های زیادی وجود دارد که یک آن‌ها بیش از حد بزرگ به نظر نرسند و شما احساس آرامش، گرما و زیبایی کنید.
پلیور دخترانه سایز بزرگ خود را با کمربند فرم دهید. شما می‌توانید برای فرم دادن به بدن خود یک کمربند ظریف و سبک یا انواع پهن را انتخاب کنید و روی پلیور دخترانه سایز بزرگ خود در اطراف کمر ببندید.
این مدل پلیور دخترانه را با لگ و چکمه ست کنید. لگ (شلوار چسبان یا چیزی مشابه به ساق شلواری، ولی ضخیم تر) و چکمه از گزینه‌های عالی برای پاییز و زمستان هستند. سعی کنید از لگ طرح دار با پلیور طرح دار استفاده نکنید، زیرا این امر بیش از حد شلوغ خواهد بود!


نکته دوم
پلیور دخترانه خود را با یک لگ یا شلوار چسبان ست کنید. لگ یا شلوار چسبان تک رنگ با پلیور دخترانه رنگی و یا طرح دار و یا حتی یک مانتو بافت پاییزه گزینه خوبی برای روز‌های سرد پاییز و زمستان است. بیشتر بخوانید: چگونه مانتو بافت پاییزه را ست کنیم و بی نقص ظاهر شویم؟

نکته سوم
پلیور دخترانه خود را با شلوار جین بپوشید. شلوار جین فوق العاده همه کاره است و با پلیور دخترانه به خوبی ست می‌شود. انواع مختلف شلوار جین استایل‌های مختلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد.


نکته چهارم
برای پلیور دخترانه خود یک یقه در نظر بگیرید. پاییز و زمستان فصل لایه بندی لباس هاست. یک شومیز یقه دار را زیر پلیور خود بپوشید و اطمینان حاصل کنید که یقه و لبه پایینی شومیز از پلیور شما بیرون زده باشد!


نکته پنجم
پلیور دخترانه خود را با یک کت چرم ست کنید. پلیور یقه اسکی انتخاب مناسبی برای پوشیدن زیر کت‌های چرم و به طور کلی کت تک است. یک کت تیره‌تر انتخاب کنید و با یک گردنبند بلند زیبایی آن را دو چندان کنید.


نکته ششم
پلیور دخترانه خود را با اکسسوری‌های مختلف ست کنید. اکسسوری‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای ارتقا پلیور خود اضافه کنید. یک گردنبند چوکر با پلیور دخترانه یقه V. و یا یک جفت گوشواره آویز با پلیور‌های بافت درشت درخشش خاصی به استایل پاییزی شما می‌بخشد. شال و چکمه نیز اکسسوری کاربردی برای ست کردن با پلیور و گرم نگه داشتن شما در زمستان است.

زیباترین انواع مدل پلیور دخترانه برای پاییز و زمستان

                          منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد

  عصر ایران- با موضع صریح سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین  در حمایت از پاسخ موشکی - پهپادی ایران به اسراییل انتظار افکار عمومی و رسانه ها برای واکنش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین دیگر بالا گرفت تا جایی که روزنامه  هم‌میهن در خبر خود واکنش خاتمی را با سکوت احمدی‌نژاد مقایسه و در تحلیل و سرمقاله رفتار خاتمی را از منتقدان حسن روحانی اصول‌گرایانه تر و اخلاقی‌تر دانسته چرا که اصول‌گرایان منتقد روحانی بی‌توجه به رفتار ترامپ به روحانی می‌تاختند و به نوشته روزنامه حرفه‌ای اصلاح طلب خاتمی  اصول‌گرایی اصیل را به نمایش گذاشته است.

    امروز اما خبر آمده که محمود احمدی‌نژاد گفته «هر کشوری به سایر کشورها غیر قانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.»
 
  هر چند در نگاه اول سخن او در حمایت است اما جمله او در ادبیات اصول‌گرایی و در قالب شعار «اسراییل باید محو شود» نمی‌گنجد زیرا از واژه «کشور» استفاده کرده و قضیه را به حملات دو کشور تقلیل داده در حالی که همه به یاد دارند در موضع رییس جمهور چگونه از محو اسراییل سخن می‌گفت و چه دردسرهای زیادی برای ایران ایجاد کرده بود.

  در سخنان احمدی‌نژاد و دست‌کم در جملاتی که انتشار یافته ستایش سپاه هم دیده نمی‌شود و کم مانده مثل وزیر خارجه برتیانیا بگوید «دفاع حق هر کشور است ولی ایران قدری زیاده‌روی کرده است.»

  البته مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

  ناظران مستقل البته حساسیت خاصی به این موضوع ندارند کما این‌که از ایده دو کشوری یا دو دولتی در این سرزمین حمایت می‌کنند اما چون احمدی‌نژاد تحت تاثیر افرادی چون محمد علی رامین و نادر طالب زاده لحن دیگری داشت و هزینه تراشید این موضوع جلب توجه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصول تغذیه سالم در خانواده (فیلم)
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار