Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی فردوسی مشهد در نشست تخصصی اخلاق در کلینیک روانشناسی ضمن تاکید بر ضرورت وجود اخلاق حرفه‌ای در مورد روانشناسان گفت: انجام روان درمانی بدون اصول اخلاقی امکان پذیر نیست. مهم نیس در روانشناسی از چه رویکردی استفاده شود، انچه اصل و اساس درمان است وجود اخلاق حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهره سپهری شاملو افزود:سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قوانین اخلاقی بین المالکی حرفه‌ای روانشناسی را بررسی کرده و با توجه به ریشه‌های فرهنگی موجود در کشور آن را عملی ساخته است.
وی بیان کرد: مراجعان و درمانگران باید از حقوق خود به طور کامل آگاهی داشته باشند. هر گونه شکایت از نقص حقوق حرفه‌ای درمانگران به صورت جدی در کمیته رسیدگی به شکایات سازمان نظام روانشناسی بررسی خواهد شد.   این نشست با سخنرانی خانم دکتر زهره سپهری شاملو عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی و جمعی از اساتید برجسته روانشناسی هم، چون دکتر امیری زندیرییس نظام روانشناسی و مشاوره استان، دکتر نگار اصغری پور و دکتر کیمیایی برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی اخلاق در کلینیک روانشناسی


انتهای پیام//م. ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • مطالعه یک ماده مغذی، مسیری برای درمان اختلالات مغزی!