Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین زمان (خواننده ممنوع‌الفعالیت موسیقی پاپ) می‌گوید پس از 16 سال غیبت و عدم برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم و عدم شرکت در برنامه‌های تلویزیونی سرانجام توانسته است برای سه ترانه از 9 ترانه‌ای که به دفتر موسیقی ارائه کرده است مجوز بگیرد. 

زمان در اینستاگرامش نوشت: «با تلاش زیاد و البته مساعدت آقای ترابی مدیر کل واحد موسیقی وزارت ارشاد که به بنده خیلی محبت داشته‌اند تاکنون توانسته‌ام مجوز سه ترانه از نه ترانه‌ای که برای مجوز انتشارشان به ارشاد داده‌ام را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز برای چند ترانه دیگر از طرف برخی عوامل مقاومت می‌شود. چنان چه مجوز باقی ترانه‌ها داده شود برای اجرای زنده اقدام خواهم کرد و امیدوارم این اتفاق بیافتد. 

بعد از شانزده سال محرومیت، کار سختی پیش رو دارم. تهیه‌کنندگان کنسرت و اسپانسرها ریسک برگزاری کنسرت برای فردی مثل من را با مسائل و مشکلات و حواشی که در موردم وجود داشته به سختی می‌پذیرند. بدون حمایت اسپانسرها من، خود از عهده هزینه‌ها برنمی‌آیم. از طرف دیگر اصلا علاقه ندارم با فروش بلیط‌های گرانقیمت روی صحنه بروم. می‌خواهم اکثر مردم از اقشار مختلف بتوانند در اجراهای من شرکت کنند. 

واقعیت تلخ دیگر که از بیان آن نگرانی ندارم این است که غیبت شانزده ساله و عدم برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم، عدم شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و نداشتن فرصت و توان مالی در تولید و انتشار کارهای قابل توجه در طی شانزده سال گذشته نه من را از مردم ولی مردم را از من دور نموده و البته گله و شکوه‌ای از این بابت ندارم. حال این سؤال برایم مطرح است که آیا برای اجراهای زنده مخاطبین لازم را دارم؟ سؤال دیگر که برایم وجود دارد این است که با توجه به فضای موسیقی امروز و اصرار من در حفظ سبک کاری خودم آیا می‌توانم از عهده مخاطبین و خواسته‌هایشان برآیم؟ 

به هر حال دوست داشتم با توجه به پرسش بسیاری از دوستان در باره اجراهای زنده احتمالی من در آینده واقعیت‌های پیش رویم را برای ایشان بازگو کنم. 

با همه این‌ها آرزویم رفتن روی صحنه و دیدن شما عزیزان در اجراهای زنده‌ام می‌باشد . در تلاشم تا اگر مساعدت کنند اولین اجرایم را به صورت خیابانی و رایگان تقدیم نمایم. به امید دیدار.» 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجوز علی ترابی حسین زمان ممنوع الفعالیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حسام‌الدین سراج، خواننده مذهبی از تاثیر برنامه گل‌ها با حضور خوانندگان مطرح موسیقی سنتی از رادیو در زمان پهلوی پخش می‌شد، سخن گفت. حرف‌های سراج را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • اجراهای متفاوت یک خواننده که وایرال شد
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • نوروز زابل
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!