Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فنی تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید این تیم می‌تواند پیامی فرهنگی برای دیگر کشورها باشد.

طرفداری- حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره انتخابش به عنوان مشاور فنی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت این بحث مربوط به چند ماه گذشته است و باید مراحل اداری آن طی می‌شد.

حسین عبدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس امروز از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره اظهار داشت:

این بحث برای چند ماه گذشته است که باید بوروکراسی اداری طی می‌شد. موضوع این است که ما بتوانیم به قشر عظیمی از مردم ما که بیش از 50 درصد آن را بانوان تشکیل می‌‌دهند کمک کنیم. خیل عظیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند که دوست دارند ورزش کرده و بخش عمده‌ای فوتبال بازی کنند.

به نقل از فارس، مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان افزود:

زحمات زیادی در این چند سال کشیده شده است اما رقبای آسیایی ما جزو قوی‌ترین‌ها در جهان هستند. به همین دلیل بحث این شد که به جوانان خودمان که مستعد هم هستند کمک کنیم تا پیشرفت کنند و در این ورزش حرفه‌ای باشند.

عبدی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به شرایط ملی‌پوشان بانوان ایران خاطرنشان کرد:

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با همه تیم‌های دنیا متفاوت است شاید در تیم‌های دیگر مانند اردن، امارات و غیره بعضاً بازیکنان محجبه باشند اما ایران تنها تیمی است که همه بازیکنانش با حجاب بازی می‌کنند. اگر آنها در این ورزش حرفه‌ای باشند می‌توانند پرچم ایران را با شرایط خاص بالا ببرند و ایران را به دنیا معرفی کنند. این موضوع حائز اهمیت است به همین دلیل گفتم کمک خواهم کرد. با این تبلیغات مثبت اگر حرفه‌ای رقبا را از سر راه برداریم پرچم کشورمان بالا می‌رود. این یک پیام اجتماعی و فرهنگی است که بازیکنان می‌توانند با این شرایط حرفه‌ای تمرین کنند و اینجاست که کشورهای دیگر می‌توانند از ما الگو بردارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما در همه رده‌‌ها فعالیت‌ خواهید کرد، گفت:

بله،‌ این یک پروسه است که می‌خواهیم با یک برنامه‌ریزی بلندمدت به نقطه‌ای که مدنظر است برسیم، رسیدن به این نقطه تازه اول راه است. کار سختی نیست اما به برنامه مستمر نیاز دارد. ژاپن، کره، چین، تایلند این راه را طی کرده‌اند ما هم بهتر از این می‌توانیم طی کنیم.

مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان درباره اینکه قرارداد شما با بانوان تا چه سال است، تصریح کرد:

در این قضایا باید حرفه‌ای برخورد شود من کمکم را دریغ نمی‌کنم اما بهتر است همه چیز حرفه‌ای و در چارچوب باشد. قراردادم را هم امروز و فردا نهایی می‌کنم.

عبدی در پاسخ به این سؤال که همکاری با بانوان نخستین تجربه شما به شمار می‌رود، شرایط در مقایسه با مردان چگونه است، خاطرنشان کرد:

بانوان علاقه‌مند هستند این اولین تجربه من است و چالش جالبی محسوب می‌شود. به اقتضای نوع جنسیت دختران ما تشنه یادگیری هستند و خیلی دوست دارند پیشرفت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش