Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:45:15 GMT

ساخت آزادراه حرم تا حرم به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۵۷۵

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: شرفیه در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: قرار است این عضو کابینه پس از طی این محور تا انتهای حوزه استحفاظی سمنان با مسوولان پروژه گرمسار فیروزکوه و مسوولان اجرایی مرتبط با پروژه به گفتگو بنشیند.

وی از کلنگ‌زنی یک مدرسه و یک سالن ورزشی در سایت مسکن مهر با حضور وزیر راه خبر داد و گفت: همچنین دکتر آخوندی قرار است پس از سفر به شهر جدید ایوان‌کی و بازدید از مسکن مهر این شهر با مدیران شهرستان در نشستی به بررسی پروژه‌های این وزارتخانه در شهرستان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی که محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی، مهرآبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر و محمودی معاون پارلمانی وی را همراهی می‌کنند در بدو ورود به استان سمنان از بخش‌های مختلف راه‌آهن گرمسار بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در صدر هیئتی از این وزارتخانه از طریق خطوط ریلی وارد گرمسار شد و از پروژه ساخت جاده حرم تا حرم و جاده فیروزکوه - گرمسار بازدید کرد.

آخوندی در بازدید خود را آزادراه حرم‌تا حرم گفت: خوشبختانه این پروژه روند خوبی طی کرده و قطعه دوم آن در محور گرمسار-سمنان با پیشرفت 76درصدی یک رکورد در احداث آزادراه‌ها محسوب می‌شود. با احداث این قطعه، محور قم-گرمسار و گرمسار –سمنان یک‌پارچه می‌شود و تلاش پیمانکار و وزارت راه بر این است که این محور هرچه سریع‌تر به سمنان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد