Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندماه پیش، در روز‌هایی که پرسپولیس یکی یکی بازیکنانش را از دست می‌داد و از آن طرف با پنجره‌ای بسته روبرو بود که مانع از یارگیری می‌شد احتمالا خیلی از هواداران این تیم امسال را سخت‌ترین سال تاریخ پرسپولیس می‌دانستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سالی که در آن خبری از جاه طلبی نیست، سالی که فقط باید بگذرد، بی هیچ امیدی به بزرگی، به درخشش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً حق داشتند، از آن جهت که امسال واقعا سخت ترین سال بود. تیم بازیکن ندارد، تا جایی که در حساس ترین دیدارها گاه ناچار است از بازیکنانی استفاده کند که مطلقا سابقه بازی ندارند. فشار بازی ها امان بازیکنان اصلی را بریده است. امسال سال سختی بود.
پیش بینی دیگرشان اما درست از کار در نیامد. امسال که گمان می رفت سال خشکسالی باشد به باروترین سال ممکن بدل شد. وقتی در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به الدحیل قطر برخورد، به بهترین تیم غرب آسیا در یک سال اخیر، همگی گفتند این هم نشانه ای دیگری برای بدبیاری های پرسپولیس. اما پرسپولیس این سال ها، با برانکو، به فولادی آب دیده بدل شده است. متخصص در تبدیل مضایق به فرصت ها. پرسپولیس در بازگشتی رویایی الدحیل را برد و به نیمه نهایی راه یافت. مقابل السد. تیمی که استقلال را حذف کرده بود و با ژاوی و گابی به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی شد. حماسه ادامه داشت. پرسپولیس یک بار دیگر معادلات را بر هم زد. در یک بازی منطقی و هوشیارانه، السد را در قطر شکست داد و حالا در نزدیک ترین فاصله ممکن به رویای دیرینش قرار دارد، رویای فینال آسیا. چه کسی باور می کرد، تیمی با این همه مشکل تا این جاها پیش بیاید.
کارخانه تولید مشکلات
وقتی پرسپولیس بازی رفت را با برد پشت سر گذاشت خیلی ها از فینال حرف زدند. از اینکه کار تمام شده است و باید به فینال اندیشید. و این نگران کننده ترین بخش داستان پرسپولیس است. السد در همین آزادی سه گل به استقلال زد و نشان داده که به خوبی می تواند رقبایش را تنبیه کند. داستان اما فقط غرور یا خوش خیالی نیست. مشکلات پرسپولیس در این فاصله حادتر هم شده اند. به راحتی می شود قطاری از مشکلات را فهرست کرد. حسین ماهینی در بدترین شرایط آسیب دید و گفته می شود کل فصل را از دست داده است. امید عالیشاه که البته هنوز به فرم ایده آلش هم نرسیده آسیب دیده و معلوم نیست بتواند پرسپولیس را در بازی برگشت همراهی کند. دوری اش از تمرینات باعث می شود که حتی اگر به بازی هم برسد، با کیفیتی پایین تر کار کند. این وسط تقدیر هم خصم پرسپولیس شده است. مادر بشن رسن فوت کرده و او چند وقتی از تمرینات دور است و احتمالا با روحیه و انرژی خیلی پایینی به تیم بازخواهد گشت. داستان ادامه دارد. شایان مصلح هم این اواخر وارد حاشیه شکایت و بازداشت شد که از نظر ذهنی او را درگیر کرده است. به راستی پرسپولیس تیمی عجیب شده است، تیمی که انگار قرار نیست آب خوش از گلویش پایین برود و هر روز داستان تازه ای علم می شود.
غرور یعنی مرگ
آن طرف تر پس از مدتی حاشیه اوضاع در السد آرام به نظر می رسد. اول گفتند که ژاوی مصدوم است و به بازی برگشت نمی رسد. اما او خیلی زود کارش را با تیم از سر گرفت و مشکلی برای همراهی تیم ندارد. قضیه بغداد بونجاح هم که گفته می شد تنبیه انضباطی می شود خیلی سریع تر از آنچه که گمان می رفت جمع شد و حالا السد با تمام قدرت به دنبال انتقام است. السد متخصص استفاده از فضاهاست، اتفاقی که در بازی رفت ممکن نشد چون پرسپولیس بسته بازی می کرد. در آزادی اما پرسپولیس اساسا چندان با پیله احتیاط میانه ای ندارد. جدا از قدرت السد تنها یک چیز می تواند پرسپولیس را از رسیدن به فینال باز دارد. اینکه گمان کند کار تمام شده است. این نود دقیقه، با این مشکلات، سخت ترین نود دقیقه پرسپولیس در سال های اخیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس و السد لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد، امشب رقابت حساسی را در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی انجام می‌دهد که کسب پیروزی برای آنها می‌تواند قهرمانی‌شان را تقریبا قطعی کند.

تیم فوتبال الغرافه که جدی‌ترین تعقیب کننده السد در هفته‌های اخیر بود، شب گذشته نتیجه غیر منتظره‌ای مقابل تیم قعرنشین المرخیه کسب کرد و شکست خورد و فرصت جبران دو امتیاز با یاران حزباوی و رسیدن به صدر جدول (به طور موقت) را از دست داد.

یاران حزباوی با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه دارند و صدرنشین لیگ ستارگان قطر هستند، می‌توانند با کسب پیروزی در بازی معوقه امشب مقابل الاهلی، اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز افزایش بدهند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

تیم فوتبال السد که بنابر اعلام این باشگاه محمدامین حزباوی را دوباره در فهرست دارد، در صورت برتری در مسابقه امشب مقابل الاهلی 46 امتیازی خواهد شد و با توجه به اینکه الغرافه 41 امتیازی است، در یک قدمی قهرمانی خواهد بود.

یاران حزباوی پس از مسابقه امشب مقابل الاهلی، دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ ستارگان قطر دارند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل