Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: بلیت قطارهای اربعین این شرکت از ساعت ۱۰ صبح فردا با قیمت ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی آغاز می‌شود.

به گزارش رکنا، محمد رجبی اظهار کرد: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از تاریخ‌ 27 مهرماه تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده برای مسیر تهران ــ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود 2 ماه پیش هلدینگ هگتا و دو شرکت زیرمجموعه‌اش یعنی رجا و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌اند.

وی یادآور شد: تلاش شده است با تأمین قطار به‌صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های تأمین و برنا گشت امید هر دو در قالب یک بسته همچنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران توسط آژانس برناگشت امید به‌صورت آپشنال در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرعامل رجا با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده درنظر گرفته‌شده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهارتخته، شش‌تخته و صندلی است.

رجبی گفت: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به‌صورت تک‌مسیره از حدود 700 هزار ریال تا حدود یک‌میلیون و 500 هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) نیز در آن محاسبه شده است.

مدیرعامل آژانس خدمات مسافرتی جهانگردی تأمین نیز در خصوص نرخ بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس گفت: بلیت اتوبوس این مسیر به‌صورت رفت و برگشت به‌قیمت یک‌میلیون و 500 هزار ریال است.

با توجه به تناوب نرخ ارز و به‌منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران همچنین سهولت در امر زیارت، شرکت برنا گشت امید آمادگی ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران را با نرخ 5 میلیون و 600 هزار ریال را دارد.

علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یادشده در دفتر مرکزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در تهران، تعدادی از نمایندگی‌های فروش منتخب نیز در این شهر اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین رجا می‌کنند که نام این دفاتر فروش در سایت رجا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هر گونه مغایرت، غیرهمنام یا مخدوش بودن موضوع را به‌اطلاع اپراتور فروش برسانند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسری زن آشنا را به گلوله بست / در جیرفت رخ داد عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مخفیگاه این پسر جوان کجاست؟ / او بخاطر یک دختر آدم کشت! +عکس پدری دختر 5 ساله اش را پنهان کرد! / مادر تنها مانده است! +عکس دختربچه واقعیت ماجرای دستگیری فرمانده انتظامی خراسان رضوی!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطار سفر نرخ ارز سفر فروش صبح ساعت اربعین بلیت عکس ایران فیلم روزنامه زن تهران مشهور قتل تروریست دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، با نوسان زیادی گزارش می‌شود. طوری‌ که صبح امروز بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی افزایش قیمت پیدا کردند.

قیمت خودرو صبح امروز ارتعاش فراوانی داشته است. کوییک R اتوماتیک، یکی از هاچ‌بک‌کراس‌های موفق بازار داخل، با ۲۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

خریداران خودروهای وارداتی بخوانند؛ آخرین فرصت برای انتخاب خودرو | قیمت علی‌الحساب هوندا، لاماری، کی ام سی و هونگچی را ببینید

ساینا S، از دیگر محصولات سایپا، از صبح امروز با افزایش بهای ۱۱ میلیون تومانی، ۴۵۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژوپارس TU۵، پرفروش‌ترین محصول ایران‌خودرو، نیز با ۹ میلیون تومان افزایش نرخ، با قیمت ۸۵۶ میلیون تومان به بازار امروز رسید.

هایما ۸S، محصول جذاب ایران‌خودرو، با ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت، یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

در میان خودروهای مونتاژی محصولات بهمن‌موتور افت‌وخیز شدیدی پیدا کرده‌اند.

فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کی. ام. سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایپا شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو، نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش‌ می‌رسد.

در سوی مقابل، لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

کد خبر 850270 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • افزایش سرعت سیر قطارهای باری راه آهن جنوب
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد