Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:17:57 GMT

ماسک هایی که دشمن موهای زائد هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۰۶۶۰

ماسک هایی که دشمن موهای زائد هستند

رکنا: با اسکراب های خانگی می توان رشد موهای زائد را متوقف کرد.

آرد برنج و پاپایا:

پاپایا و آرد برنج می توانند به طور موثری در از بین بردن موهای زائد صورت به شما کمک کنند. پوست نصف یک پاپایای رسیده را بکنید، آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. دو قاشق غذا خوری آرد برنج را به خمیر پاپایا اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمیر آماده شده را روی پوست صورت بمالید و 25 دقیقه صبر کنید. بعد از این مدت صورت خود را با آب سرد بشویید.

آرد برنج و لیمو:

لیمو دارای خاصیت لایه برداری است، که به از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین موهای زائد خیلی کمک می کند. یک سوم فنجان آب لیمو را با دو قاشق غذا خوری آرد برنج مخلوط کنید. این ترکیب را روی صورت بمالید و به آرامی برای 5 تا 8 دقیقه ماساژ Massage دهید. اجازه دهید 5 دقیقه روی صورت بماند، سپس با آب سرد بشویید.

آرد برنج و عسل:

اگر بخواهید که موهای زائد را به آرامی از بین ببرید ، راه حلش همین است. در یک کاسه 2 قاشق غذاخوری آرد برنج و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید. در نهایت چند قطره شیر به ترکیب اضافه کرده و کاملا با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را روی پوست بمالید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید . این کار کمک می کند تا ریشه موها خیلی ضعیف شوند و به راحتی کنده شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسری زن آشنا را به گلوله بست / در جیرفت رخ داد عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مخفیگاه این پسر جوان کجاست؟ / او بخاطر یک دختر آدم کشت! +عکس پدری دختر 5 ساله اش را پنهان کرد! / مادر تنها مانده است! +عکس دختربچه واقعیت ماجرای دستگیری فرمانده انتظامی خراسان رضوی!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه غذا ماساژ Massage برنج پوست رشد مرده غذا عکس ایران فیلم روزنامه زن تهران مشهور قتل تروریست دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) فصل نشا برنج

(تصاویر) فصل نشا برنج

دیگر خبرها

  • (تصاویر) فصل نشا برنج
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض