Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اربعین حسینی همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از امام‌زاده سید مرتضی تا امامزاده شاه‌ابوالقاسم شهر دیر به مسافت ۸ کیلومتر برگزار می‌شود. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندردیر، نشست برنامه‌ریزی پیاده‌روی اربعین حسینی ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان دیر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حجت الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به اینکه مسلمانان اقتدار خود را در اربعین حسینی به نمایش می‌گذارند اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی نمادی از قیام خونین سید الشهدا(ع) و نمایش اقتدار  و اتحاد مسلمانان  است.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه دشمنان در صدد کم رنگ کردن این حماسه پرشور حسینی هستند افزود: هر سال پیاده‌روی اربعین حسینی پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و اربعین امسال  تقویت  اتحاد و انسجام مسلمانان سبب ترس دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی امکان حضور در حماسه پیاده‌روی در کربلای معلی ندارند گفت: این پیاده‌روی در شهرستان دیر باحضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان و هیئت‌های مذهبی از امام‌زاده سید مرتضی تا امام‌زاده شاه‌ابوالقاسم شهر دیر تحت عنوان «حرم تا حرم» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی تاکیدکرد:  این مراسم در آستانه 13 آبان با حضور حماسی مردم متدین دیر برگزار می‌شود.

در این نشست  مقرر شد پیاده روی نمادین اربعین حسینی از بقعه سید مرتضی تا آرامگاه امام‌زاده شاه ابوالقاسم دیر به مسافت 8کیلومتر برگزار شود.

استقرار 30 موکب در مسیر پیاده‌روی حرم تا حرم بندر دیر برای پذیرایی از شرکت کنندگان از دیگر مصوبات این نشست بود.

در حماسه اربعین حسینی در کربلای معلی،  مردم شهرستان دیر 2 موکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان  ایجاد  می‌کنند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد