Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر سیدبابک فرزانه استاد تمام دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات منصوب کرد.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات در این حکم خطاب به دکتر فرزانه آورده است: «امید است با تلاش مستمر و با هماهنگی و همکاری معاونان، مدیران و اعضای محترم هیات علمی و کارکنان دانشگاه در جهت نیل به اهداف چشم‌انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه جامع علمی کشور و سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر سیدبابک فرزانه دارای دکترای تخصصی در رشته زبان و ادبیات عرب و استاد تمام گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی و عربی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

ادبیات و زبان عربی، زبانشناسی، ترجمه، آموزش دستور زبان، بلاغت عربی، فرهنگ‌نگاری قرآن و متون تخصصی عربی از زمینه‌های تحقیقاتی این استاد دانشگاه است و در اشاره به برخی عناوین تالیفی وی می‌توان از کتاب‌های آیین ترجمه، درآمدی بر مبانی ترجمه، مفردات قرآن و بررسی متون تخصصی از جهت فن اعراب و ترجمه و... نام برد.

این استاد نمونه واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۷، سوابقی نظیر مدیرکل تحصیلات تکمیلی و معاونت آموزشی واحد تهران شمال، مدیرکل تحقیقات و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در شورای عالی دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، عضویت در هیات داوران کتاب فصل و کتاب سال کشور و ریاست پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه مدیریت فرهنگی و دانشگاهی خود دارد.

این استاد تمام زبان و ادبیات عرب که استاد نمونه فرهنگی پژوهشی سال ۱۳۸۹ نیز بوده است، دارای بیش از ۵۰ عنوان مقاله چاپ شده در دائره‌المعارف‌های بزرگ اسلامی، جهان اسلام، دانشنامه زبان فارسی و نیز دائره‌المعارف Islamica چاپ هلند بوده و مقاله‌هایی نظیر ترجمه فعل‌های مضارع در قرآن، تکامل خط عربی در پرتو صیانت از قرآن، حروف مقطعه قرآن کریم و رمزهای آن در رسانه، صور جمال در ساختار جمله‌های مجهول قرآن و ... را به چاپ رسانده است.

همچنین مقاله‌هایی از این استاد دانشگاه در ژورنال‌های معتبر نمایه شده در ISI از جمله Arabica هلند و Romano Arabica دانشگاه ملی بخارست به چاپ رسیده است.

پیش از این دکتر سیدیعقوب زراعت کیش دانشیار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت مدیرکلی حوزه ریاست این واحد دانشگاهی را برعهده داشت.

انتهای پیام/

31 / 167 دکتر رضا مسعودی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی سیدبابک فرزانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود