Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نمایشگاه خودروهای قدیمی و کلاسیک که در کی‌یف پایتخت اوکراین برگزار شده است، برخی مدلهای قدیمی از اتومبیل‌های معروف به نمایش گذاشته شده است.

عکاس: محمد جواد آبجوشک/میزان

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودروی کلاسیک اوکراین تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند

حسین ایمانی جاجرمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ادامه می دهد: علی رغم همه مشکلات موجود، تهران یک کلان‌شهر است و می‌تواند یک شهر بی‌نظیر باشد. ما مشکلات را بزرگ نمایی می‌کنیم تا افراد بفهمند نسبت به‌آینده مسئولیت دارند. اینها را باید با مردم در میان گذاشت.

او می‌گوید: تهران را مهاجران ساخته‌اند، تهران نسبت به‌ کاشان، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت یک شهر جدید است. تهران توسط آقامحمدخان قاجار برای پایتختی انتخاب شده است. در دوره مدرن تمام تحولات مهم در این شهر اتفاق افتاده است. این شهر پیشانی ایران است. شما برای درمان آن باید فکری کنید. سیاسی شدن شهرداری تهران کار نابخردانه‌ای بود. مسایل شهر در اولویت‌های پایین قرار گرفت. همه تخم مرغ‌ها را در سبد تهران گذاشتید. حواس‌تان باشد این سبد از دست شما بیفتد، خیلی خطرناک است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896052

دیگر خبرها

  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • نظر فاضل میبدی در مورد گشت ارشاد با روش قدیمی: خلاف شرع و عقل است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران پلمب شد + عکس
  • «پایان باز» نباید به یک مُد مخرب تبدیل شود
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند
  • فرزند زمانه خود باش