Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حادثه خون‌گیری مشکوک از دانش‌آموزان در یکی از مدارس دخترانه تاکستان، گفت: هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اتفاق بسیار شبهه‌دار بوده و زوایای پنهانی دارد، افزود: پس از بررسی‌های لازم، گفت‌وگو با دانش‌آموزان، مدیران مدرسه و مسئولان ذی‌ربط گزارشی در این زمینه تهیه و تدوین می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه قصور مدیر مدرسه در این اتفاق مشهود است، ادامه داد: جای تعجب است که عوامل مدرسه به‌ راحتی اجازه ورود این فرد را به مدرسه دادند در این رابطه مدیر مدرسه کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: مسئولان مدرسه به هیچ عنوان نباید بدون اخذ استعلام از آموزش و پرورش و هلال‌احمر، اجازه ورود این فرد به حریم مدرسه و انجام تست خون از دانش‌آموزان آن هم با سرنگ مشترک را می‌دادند، در این رابطه مدیر مدرسه به‌ دلیل عدم هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه هرچند که با انجام بررسی‌های پزشکی مشخص شده که دانش‌آموزان دچار مشکل خاصی نشدند، گفت: علی‌رغم اینکه مشکل خاصی برای دانش‌آموزان نیفتاده است، اما اصل اتفاق و ورود راحت شخص به مدرسه و اقدام به تست خون باید بررسی شود.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته پسر 17 ساله‌ای با پوشش هلال احمر بدون مجوز به مدرسه دخترانه‌ای در تاکستان رفته و با یک سرنگ مشترک از دانش‌آموزان آزمایش قند خون گرفته است.

انتهای پیام/*

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور